krt_ Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Selger vogna til fordel for stasjonsvogn etter babyen kom. pent behandlet og ser bra ut. servicehefte (tyskt) bilen er importert i ukjent år. nye dempere bak, klosser framme, pollenfilter, oljeskift i 2005. OBS pris kan diskuteres! gidder ikke skrive mere, legger heller ut url http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=896557 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 når ble e36 galvanisert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Ble de ikke det? Eller løy selgeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 de er ikke det, iallefall var ikke min 97 modell det... Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2005 hm rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hvordan kan det være usikkert når bilen er importert? Står jo i vognkortet?? Og bilen er nok IKKE galvanisert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 jeg trodde E36 var galvanisert, ikke hele bilen, men deler av den. det er jo til og med E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 jeg trodde E36 var galvanisert, ikke hele bilen, men deler av den. det er jo til og med E30. dette er sinnsykt ot, men om noe er galvanisert burde de tatt hjulbuene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 søstra mi var å så på en E36 stasjonsvogn her for en måned siden og den var visst også galvanisert.. så jeg vil tro at noen er det, eller hvertfall deler av bilen.. og ja, jeg er enig i at hjulbuene på E30 burde vært galvanisert..herregud som de ruster.. (beklager OT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg