sdfdsfds Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Noen som har sett dette klippet? Hvis ikke last det ned E46 BMW M3 som kjører noe helt jævli rundt i byen ved midnatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 hva med en link da kankje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Ja en link hadde gjort underverker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Jeg lasta den fra en x side, men du må registere deg og den er ikke åpen for flere registreringer for tiden. Skal se om jeg kan finne den et annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Bare send oss x filen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Vi vil ha x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Trenger bare .x-filen på x antall kB ja. Liten og fin den. Har du trøbbel med å få lagt den ut noe sted kan du maile til meg på gr@bimmers.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Vil nok ikke funke med .xen, så lenge trackeren krever registrering, og antall medlemsskap er maxet ut, desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Ja som RWDF sier tror jeg ikke det virker, men dere kan jo prøve. http://www.filelist.org/download.php/10 ... zo.x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Funker som bare det til meg ja nedlastningshastighet på ca 230 kb/s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Funker som faen det ja. Pesismistiske jævler! Tenkte meg det sannsynligvis bare var siten som krevde registrering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Er noen du må registere deg på uansett Jeg har prøvd før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Filmen er grei nok, eneste jeg savner er kamera bak også (tviler på om den politibilen vi ser var ute etter M3'n..) Han tar også endel sjanser med å kjøre slik på den regnvåte asfalten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Filmen er grei nok, eneste jeg savner er kamera bak også (tviler på om den politibilen vi ser var ute etter M3'n..)Han tar også endel sjanser med å kjøre slik på den regnvåte asfalten Er vel ikKe no farlig det med all den anti'en som er i den bilen der. anti-spinn anti-sladd anti-gøy ++ møkkateknologi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå