Gå til innhold

trenger litt hjelp med om bilen er fra før eller etter 9/87

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om hvor jeg kan finne ut om e30'n min er laget før eller etter. har hatt litt prob med dette. 9/87 eventuelt på nett eller noe.

Skrevet

Hvis du lurer på om du har facelift utgaven må jeg nok skuffe deg.... for det har du ikke, men det er jo ikke sikkert det var det du lurte på .... :roll:

Skrevet

gjorde det når jeg skulle ha vann pumpe og fikk feil hehe. og noen butikker kommer den opp som før og noen stedr som etter så er litt stuk

Skrevet

det står det bare året ut i fra den tabellen der. men ikke hvem månde den er.

men ingen som vet hvor/hvordan med sikkerhet om bilen er laget før eller etter 9/87 eller hvem måned?

Skrevet

faen har ikke tenkt på den siden der hehe. men når jeg legger inn nr der så finner jeg ikke ut om når bilen er laget men får kun frem skjemaet på bilen? eller????

Skrevet

husker ikke helt men enten står det på ene støtdempertårnet eller så er det på den lille plata som er på høyre side helt fremst under panseret..er en stund siden jeg sjekka det der så.. skal stå alt der;)

Skrevet

Du skal jo klare å se forskjellen på baklyktene dine, med mindre bilen ikke er bygget om. Jeg husker det var et sånt sted der du kunne taste inn de 7 siste sifrene i chassinr ditt, så kunne den finne ut hva bilen var.

Tror Gunnar har den adressen?

www.gsbildeler.no har de en sånn sak der du kan taste inn reg. nr ditt så finner den ut hva den er registrert som, så da kommer de "korrekte" delene opp, men mindre den ikke er bygget om da, som sagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...