jødahl Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Trenger noen 17" felger til vintersesongen Er mest ute etter BMW motorsport felger, men ser på annet også. Noen som har noe til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJohnsen Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Heisann.. Vurderer å selge disse: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=11258 Hilsen han du kjøpte moped av for noen år tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Er ikke interessert i de felgene desverre. Er det sendaen jeg kjøpte av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJohnsen Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Stemmer det.. Hvordan går det med den? Lever den enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 disse da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Mye skal du ha for de? Og er det 17"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 Mye skal du ha for de? Og er det 17"? ja de er 17.hadde tenkt rundt 2500-3000 det kommer vi frem til spørs om du skal ha med de dekka som sitter på.de er to helt nye sommer dekk og to slitte.bare dekka kosta 3800. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2005 ja de er 17.hadde tenkt rundt 2500-3000 det kommer vi frem til spørs om du skal ha med de dekka som sitter på.de er to helt nye sommer dekk og to slitte.bare dekka kosta 3800. Jeg trenger bare felgene, hvis det funker for deg? Har ikke penger før om en ukes tid, men dine er absolutt aktuelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Jeg trenger bare felgene, hvis det funker for deg? Har ikke penger før om en ukes tid, men dine er absolutt aktuelle. ddda får du si ifra da veit du og kom med et bud for bare felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Selger du bare felgene for 2000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 ja det kan jeg hvor er sørum da?skal jeg ta noen flere bilder av felgene der de sårene i kanten er? hvis det ikke er for langt unna kan du jo få se felgene først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Lier er ikke så langt unna slemmestad? Like utenfor drammen? Da kunne vi møttes i oslo eller noe sånt. Jeg får forhåpentligvis lappen i helga, så da kunne vi møttes da! Har ikke helt bestemt meg om jeg skal ha felgene ennå, har noen andre på gang også. Så skal se an litt, hvis det går greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 den er god den veit du.jeg jobber i oslo så det går greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå