Custom Edition Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 noen som vet om verksteder etc i dette distriktet som gjør dette kjapt og billig? i tilfelle om noen har noen eksempler på pris i tillegg til hvilke verksted som gjør dette i dette distriktet tas mot med takk haster litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C_West Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 hmm om du drar ned til Borg vgs. (bilmek) i sarpsborg så er det vel noen i klassen min som kan ta det vel regner jeg med. Men ring ned til skolen og spør om du kan få snakke med Lars Børve. Jeg kan ikke love noe jeg, snakk med han så er jeg VELDIG sikker på at noen kan gjøre det gratis på kommende mandag, fra 10 over 8 til 10 over halv 4 og fra 10 over halv 8 til halv 12 ca på tirsdag. Men som sagt er jeg bare elev så du må få tak i klasseforstanderen min Lars Børve. PS. ring til han i løpet av en skoledag (8 til halv 4) Ikke bli skremt av at jeg sier at det er noen elver som skal gjøre det. Det blir veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå