Stian Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Da er Robert Nilsskog sin for salg. Eg saknar litt fleire bilder, men for ein ultimat bil. www.finn.no/finn/car/object/?finnkode=6244836 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 La merke til den når jeg surfet på finn i sta jeg også! Jammen meg, de ligger i litt av en prisklasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Sweeet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hmmm, merkelig. han har jo bare hatt bilen i to uker. Men nå var annonsen slettet også da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Kanskje det jeg som er helt borte, men hadde han ikke denne bilen i fjor også? Sto den ikke til salgs for et år siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Nei, det var en annen Sport Evo. begge de to bilene der sto forøvrig opplinet på acr i fjor høst. Sport evo interiør i sort skinn er bare LEKKERT! Forrige SE`n til Robert hadde ikke skinn. Det var/er forøvrig den SE`n som er importert fra Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Ok, da er jeg med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå