///M Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Jeg så denne bilen i filmen izzat, tror eiern av den er medlem her, har jeg rett? http://www.bilforumet.net/attachment.php?attachmentid=17508&stc=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Det er vel eyecandyracing.no sin bil. Han eller en av de er medlem her ja: http://www.bimmers.no/profile.php?mode= ... file&u=711 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Ok.Takk for rask svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Var filmen bra forresten ? tenkt å se den en av de neste dagene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Ja den var grei, ble litt for mye vold på slutten av filmen og en scene i filmen var det mange ikke som likte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Var filmen bra forresten ? tenkt å se den en av de neste dagene... Ja filmen var bra den etter min smak men den har jo bliitt sammenlignet med UNO men den syns jeg var mye bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Det er vel eyecandyracing.no sin bil. Han eller en av de er medlem her ja: http://www.bimmers.no/profile.php?mode= ... file&u=711 det er ikke eyecandy sin bil...bilen er bygget av sofienberg bilsenter altså TEAM_SB. bilen er nå solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Filmen var helt konge. Men ikke så moro å være stolt BMW eier etter å ha sett den. Pakistanere i BMW på den tiden gav jo BMW et dårlig rykte, noe BMW endelig har klart å riste av seg... Men filmen var helt sjef. Voldsscenen på slutten var jo helt sjef. Verdt å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Filmen var helt grei etter min mening, men UNO er MYE bedre bare så det er sagt! Og var litt dumt å bruke slike E36'er i filmen etter min mening. Synes de er litt for "moderne" i forhold til den tiden filmen skulle være fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 det er ikke eyecandy sin bil...bilen er bygget av sofienberg bilsenter altså TEAM_SB. bilen er nå solgt. Ok, beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Filmen var helt konge.Men ikke så moro å være stolt BMW eier etter å ha sett den. Pakistanere i BMW på den tiden gav jo BMW et dårlig rykte, noe BMW endelig har klart å riste av seg... Men filmen var helt sjef. Voldsscenen på slutten var jo helt sjef. Verdt å se. Jævla rå film, ening med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Blir vel å ha seg på kino en av dagene å se denne filmen.. Ikke missforstå med att jeg skriver "å ha seg" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hvordan E34 var det med i filmen? M5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hvordan E34 var det med i filmen? M5? Nei, var en temmelig org slapp E34 det gitt, lyden var litt merkelig syns jeg, nesten litt sånn GTA aktig eller noe, kan ha vært lagt på, har i hvert fall aldri hørt lignende brumming fra noen bmw før... Kanskje 518 for var ikke mye sekser preg syns jeg, men kan ha vært en dau 535 da. Men lyden klarer jeg ikke helt sette ord på hehe Jeg syns filmen var bra Hørte også at den var "uno-aktig" Men er enig i at uno var bedre... Verdt å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Den hadde værtfall effektanlegg og grått skjørt nederst Den virket litt daff og slapp ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå