Infinity Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Passer E36 stoler rett i E30 uten å modifisere noe, noen som vet noe om det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Disse må modifiseres og lages nye fester til. Lage nye braketter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hmm, noen som lager de her da? Evt hvor mye må jeg ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Sjekk dette: Gå hit: -> http://www.bmwe30.dk/ klikk deg videre på DIY -> så på "Kabine" -> Så på "E36 forsæder" Der finner du en komplett "walkthrough" til å sette E36 stoler foran i din E30.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 jeg hadde jo e36 stoler i gamlebilen min... der var de gamle festene tatt vekk, og nye fester var montert i gulvet... sikkert ikke godkjent, men det holdt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 Har du noen bilder av 325'en din trådstarter? Lurer på hvordan fargen ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Ja, kan du ikke sende meg mail eller msn din da, så kan jeg ordne det der:) Fargen er litt rød/lilla/rosa, får ikke helt bestemt meg:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå