Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selges:

15" sommerdekk m/bra mønster

15" vinterdekk m/bra mønster

15" piggdekk

Originale baklykter, begge sider

Frontlyktglass, begge sider

Pen lav spoiler m/bremselys (diamantsort)

Lexus baklamper m/svart bakgrunn (litt dogg på glasset, dette kan fjernes)

Har også 18" ASA felger m/kromkant på bra sommerdekk. UTROLIG PENE, ikke kantkjørte i det hele tatt. Kostet 15000,- nye. VURDERES solgt, eller byttes i andre felger. (Bildet på profilen)

Tar imot alle slags forslag. Også interessant i å bytte mot noe annet morsomt til E36.

Bare å gi bud. Litt usikker på hva jeg skal ta for de forskjellige tingene. Klar over at det kan være litt irriterende uten prisantydning, må bare beklage det. Bare å komme med forslag.

Skrevet

Er interesert.. Har du bilde av di og felgene.. har noen 17 t felger copi av snitzer felgene med brenn nye dekk aller kjørt.. ga 4600 for bare dekkene.. selger allt for 7000 eller byttes i noe

Skrevet

Er interesert.. Har du bilde av di og felgene.. har noen 17 t felger copi av snitzer felgene med brenn nye dekk aller kjørt.. ga 4600 for bare dekkene.. selger allt for 7000 eller byttes i noe

Tror ikke jeg er så interessert i 17". Tenkte heller et lite mellomlegg og 19". Jeg har ikke noen bilder av baklyktene men det kan vel skaffes.

• 2 weeks later...
Skrevet

ASA:

De felgene der ligner noe veldig på de en kompis av meg kjøpte på Sharifs dekksenter (dekkbaronen).

Gav 10k for felg og dekk, ferdig montert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...