Gå til innhold

Reg.rem


Neonlars
 Share

Anbefalte innlegg

På noen biler/motorer kan man "bare" slenge på en ny reim hvis den ryker og kjøre videre. Vet at Toyota har noen slike og noen eldre Volvo'er (B-19 og B-21 tror jeg??)... Så er det helt sikkert noen fler. Sjekka forresten reima mi like etter kjøp av BMW'n.... 3cm slakk....full panikk, men gikk heldigvis bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da eg var lærling hadde eg en 92 Mazda 626 2.5V6. Denne var det så dyre register deler til (4000 for reim og hjul) og trangt å komme til at eg lot være å skifte det når den var i mitt eie.

Auto23 sa det kom til å gå bra hvis den røk, så da var det bare å krysse fingre for at den holdt ut mitt eie, noe den heldigvis gjorde.

Litt OT, men han eg har verksted i lag med jobber på AudiSenter Bergen. Der har de fått inn flere A4/A6 med regreim brudd når de har rullet 10 - 100KM over intervallen. Det er SURT det. Hehe.. Eksempelvis; (husker ikkje modell/motor men...) Skulle vært byttet på 90K. Kunde ringer, bestiler time og på vei til verkstedet ryker reimen når bilen passerer 90 055km. AU au, au!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...