Gå til innhold

Optimist?

Rope
 Share

Anbefalte innlegg

Var da fælt til offentlig uthenging..

Greit nok at enderørene er et par tommer for store og at stylingen kanskje ikke sitter helt 100% der den skal, men det er jo i det store og det hele snakk om bagateller. Totalt sett er den jo ganske gjennomført, og jeg kan ikke se for meg at det skulle tatt så altfor lange tiden å få justert inn alt skikkelig.

Dessuten ville jeg heller hatt en bil jeg VISSTE var gått 275.000km enn en bil jeg fikk opplyst var gått 150.000km, men som allikevel var gått 275.000km...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da fælt til offentlig uthenging..

Greit nok at enderørene er et par tommer for store og at stylingen kanskje ikke sitter helt 100% der den skal, men det er jo i det store og det hele snakk om bagateller. Totalt sett er den jo ganske gjennomført, og jeg kan ikke se for meg at det skulle tatt så altfor lange tiden å få justert inn alt skikkelig.

Dessuten ville jeg heller hatt en bil jeg VISSTE var gått 275.000km enn en bil jeg fikk opplyst var gått 150.000km, men som allikevel var gått 275.000km...

Men ville du ha kjøpt denne bilen? Jeg er vanligvis forsiktig med å uttale meg om utseende på andres biler, men denne var det noe gærnt med ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du at du godt kunne tenkt deg denne om du skulle hatt en e-36...? :?

Nei, hadde aldri i livet kjørt rundt i en slik bil selv, men det er fordi jeg tydeligvis har en annen smak enn byggherren. ;)

Allikevel er jeg for mangfold. På et biltreff hadde jeg ærlig talt heller sett 5 ganger på den der enn 2 ganger på en original kjedelig E36, M-tech eller ei, som man har sett fire millioner ganger før. Ikke fordi den er pen og harmonisk, men fordi den skiller seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vel også sett litt ekstra på denne bilen på et treff kontra en vanlig e36, men da med en tanke i bakhodet; hva er det som får folk til å gjøre noe slikt... :)

Ellers er jeg også for mangfold, hadde jo ikke vært kjekt dersom alle var like. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du at du godt kunne tenkt deg denne om du skulle hatt en e-36...? :?

Nei, hadde aldri i livet kjørt rundt i en slik bil selv, men det er fordi jeg tydeligvis har en annen smak enn byggherren. ;)

Allikevel er jeg for mangfold. På et biltreff hadde jeg ærlig talt heller sett 5 ganger på den der enn 2 ganger på en original kjedelig E36, M-tech eller ei, som man har sett fire millioner ganger før. Ikke fordi den er pen og harmonisk, men fordi den skiller seg ut.

Enig i den Gunnar!! Tenkt så boooring om alle hadde kjørt rundt i dønn like M-tech E36`er... Sånne biler som skiller seg ut er mye mer spennende og se på ;) Akkurat denne her kunne med fordel ha fjerna stupebretta, men ellers så var den ikke så ødelagt som mange andre vi har sett eksempler på her inne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...