jarli Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Jeg og broderen var å kjøpte delebil igår pga motorras i bilen hans.. Vi kjøpte en 323i 84 mod med motor som kun var gått 50 000km (motoren ble byttet i Tyskland i 2001, pris 35 000 ) Vi må kvitte oss med bilen fortest mulig, hvilke deler er det verdt å ta av før bilen leveres til den lokale biloppsamleren? Bilen er i grei teknisk stand og alt virker på den, mn den elektriske takluken er litt treg..Den er faktisk eu-godkjent i et år til og alt som er gjort fra 1989 til 2001 er nedskrevet.. Jeg får litt dårlig samvittighet av å "kaste" en så bra e30..Mn jeg har verken tid, penger eller plass til å fikse den opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 vel.... hva skal du ha for felgene? de kunne jeg tenkt meg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 den lå vell ikke ute til 10 000,-. I sandnes?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|bullseye| Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 kunne tengte meg å kjøpe Lmm en jeg og kald starten:) pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 er høyre døra fin og rustfri?? evt. hvor bor du?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Blanke blinkers, el taklukeopplegget og felgs var litt av det eg kunne tenkt meg på den der... Godsak. Er det M-Tech I fanger eg ser fremme?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Jeg hadde aldri levert et E30 karosseri på skroten. Heller solgt det videre som delebil/prosjekt til 1500-2000kr. Men hvis du nå bestemmer deg for å levere den hos oppsamler så hadde jeg strippa av den til minste del, interiør, dashbord, alt av dører, bagasjelokk, listverk, vinduer, understell. Så hadde jeg lånt meg en traktor å pælma bilen på en henger å kjørt til oppsamler. Å levere en komplett E30 på skroten er som å begå voldtekt i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Jeg hadde aldri levert et E30 karosseri på skroten. Heller solgt det videre som delebil/prosjekt til 1500-2000kr.Men hvis du nå bestemmer deg for å levere den hos oppsamler så hadde jeg strippa av den til minste del, interiør, dashbord, alt av dører, bagasjelokk, listverk, vinduer, understell. Så hadde jeg lånt meg en traktor å pælma bilen på en henger å kjørt til oppsamler. Å levere en komplett E30 på skroten er som å begå voldtekt i mine øyne Helt enig!! Man vraker ikke en hel bil! Har vært med å kjørt e30`er på hogger`n, men samtlige har vært innom verkstedet mitt og blitt strippet for alt som er noe å ha! Da gjør det ikke så vondt å levere den på hoggern, hehe... Ta vare på alt du har plass til, det er mitt råd!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 skjønte ikke spm. jeg......selfølgelig tar du vare på ALT som er brukbart.... Hvor rustent er karrossen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 E30 er som Pandaen! Den må bevares!! Selg videre til en som kan gjøre bilen til en diamant igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2005 den lå vell ikke ute til 10 000,-. I sandnes?? Stemmer..Mn jeg betalte ikke så mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Jeg må høre med "medeieren" før jeg begynner å Bestemme pris på deler..Det vil bli åpnet en ny tråd i "kjøp og salg forumet" Det beste hadde jo vært å funnet en som kan ta vare på den!Mn det er lettere sagt enn gjort..Tok en liten rustkontroll med skruejernet på bilen igår..Kanalene er stort sett hele og alle jekkfestene er inntakt..Litt kjeks i bakerste del på venstre hjulbue, lite rust-hull i gulvet, og et lite rusthull under den ene baklykta...Dersom noen vil ha karroseriet er det bare å skrike ut, så kan jeg ta flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Det skulle aldri vært fellingstillatelse på E30'er. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå