jonas Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Lurer veldig på å kjøpe denne bilen over helga. noen innvendinger om hvorfor ikkje å om prisen er grei.. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=895199 takker for alle svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Er den godkjent med den motoren? Hvis ikke, ville jeg glemt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Dette er "gammlebilen" til ein på forumet her. Trur ikkje bilen er godkjent med kompressor nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hmm det går jo an å snakke med biltilsynet hvis den ikke er godkjent da, høre hvordan du gjør det med godkjenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 må man ikke betale for de ekstra hk som kommer på plass, kanskje sjekke om gamleeier har gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Det er R Andersen sin gamle bil.. den ble vel nylig solgt, så det var jo litt rart at den ligger til salgs igjen allerede, men R Andersen kan sikkert fortelle deg mer om dette.. hvis han føler for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 må man ikke betale for de ekstra hk som kommer på plass, kanskje sjekke om gamleeier har gjort det. Det må mann gjøre, og det er ofte ikke billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 ESS-kitene er ikke TÜV-godkjente, så det er neppe godkjent, men tut og kjør sier nå jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 ESS-kitene er ikke TÜV-godkjente, så det er neppe godkjent, men tut og kjør sier nå jeg.. til du krasjer og noen blir drept.. da er du gjeldsslave for resten av livet. Jævla fin bil det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 dette er, som flere har nevnt, min gamle bil. den er i meget bra stand og du skal lete lenge etter en mer strøken 328! MEN den er ikke godkjent med kompressor. har aldri hatt noen problemer med det, verken på EU-kontroll eller politikontroll. mange som titter i motorrommet på den og ikke skjønner at det er gjort noe med den, da det ser ut som det er noe orginalt. jeg solgte den i våres, og hvorfor han skal selge den nå, vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 til du krasjer og noen blir drept.. da er du gjeldsslave for resten av livet. Jævla fin bil det der! det er ikke sikkert. det må bevises at det er trimmingen som er årsaken til ulykken, og det er vel det samme om du kjører i 80 med en trimmet eller orginal bil ved en ulykke. skaden blir den samme, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 ESS-kitene er ikke TÜV-godkjente, så det er neppe godkjent, men tut og kjør sier nå jeg.. Jeg har ESS og min er godkjent min. Så skal vel ikke være noe problem det, om man finner rett person?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 ESS-kitene er ikke TÜV-godkjente, så det er neppe godkjent, men tut og kjør sier nå jeg.. Jeg har ESS og min er godkjent min. Så skal vel ikke være noe problem det, om man finner rett person?? den han mener er nok at kittet fra ESS ikke er godkjent, men man kan få en bil med kompressor godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Men hvis man blir fersket av tollvesenet blir det dyrt. Hørt rykter om at hvis du blir tatt i etterkant så må du betale full effektavgift uten noe avdrag for alder på bilen + straffeavgift. Vet ikke hvor mye effektavgift det er på 100 hester trimming men med straffeavgift kan det sikkert komme på 300 000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Om man kan leve med at bilen ikke er godkjent er det iallefall en voldsomt god mulighet til å prute på prisen! Kjøper man en bil der man står i fare for å betale 300 000 i uforutsette utgifter så bør ikke bilen være for dyr. . plutselig sendes politiet, verkstedene og vegvesenet på kurs for å oppdage slike ting,og du sitter med en kostnadsbombe i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå