Nallepoo Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Har en 318iA E46 med trespak og skal bytte til matt-crom. Er det bare å dra den av eller??? sitter i alle fal som fa.n..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 kulen skal bare dras av, ikke slå deg i haken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 kulen skal bare dras av, ikke slå deg i haken. Er bare å dra i vei. Erfarte det når jeg prøvekjørte en E46. Holdt så vidt på girspaken, så ble den dratt av. Fikk vite etterpå at den var veldig løs. Moro å kjøre midt i byen, og plutselig har du ikke girspak... edit: Gjelder i hvert fall manuelt gir, automat er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nallepoo Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2005 får ta noen timer på SATS først.... sitter helt jævlig, men takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Prosedyre: - sett en bøtte ved høyre forhjul - åpne soltaket - sett bilen i 5. gir - RØSK! - girkula finner du igjen i bøtta! Helhjelm kan med fordel benyttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 kulen skal bare dras av, ikke slå deg i haken. Samme på E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Jepp. edit: Gjelder i hvert fall manuelt gir, automat er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 vil tro det, e30 også. Problemet er at det er vanskelig å ikke ha trynet rett over girspaken når man drar kulen av med begge hender. Så bare la det stå til og bit tennene sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Var det ikkje en iA dette?? Altså automatgear? Da går det vel ikkje å bre rive den av da. Går i hvertfall ikkje på E30. Må nok skru løs en settskrue ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Oisann, iA ja. Da vet jeg ikke om det går på E36 eller E46, men med manuelt gir er det i hvert fall slik som beskrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 hehe, våken idag ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Ups! Prosedyren jeg henviste til var for manuell ja. Automatspaker har vel en slik sperre som skal trykkes inn, så der er det helt sikkert noe annen leamikk. Det fulgte ikke med monteringsanvisning altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nallepoo Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Snakker om automat ja... godt jeg ikke har prøvd å rykke til enda da Var ikke med noen monteringsanvisning fra GS nei. Får slå på trå`n til ett BMW verksted i dag. er vist "bare" å dra kula av i. flg. BMW verskted. Så da er det bare å brett opp "arma" og trå til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Det skal ikke være noen handle på 318ia se. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=25&fg=15 På min ser det slik ut. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=25&fg=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 På E30'en min er det likt som det er på det bilde som beskriver 5-serien. Mener det skulle vært slik på E36 og eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå