steffen_sandnes Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Noen som har erfaringer med bilpleie firmaer i sandnes/stavangere området har litt lyst å levere den inn til noen som kan shine den SKIKKELIG opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=11610 Verme på høstpussen til BMWccn.... Jeg var med på vårpussen, og bilen har aldri sett så pen ut EVER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2005 hmmm... ja kanskje d! forresten syns jeg så bilen din utfor kvadrat her om dagen, kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Meget mulig, er på Kvadrat omtrent hver dag, så.... Har jo jobba der også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Jeg var med på vårpussen, og bilen har aldri sett så pen ut EVER Skal du være med denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Jeg var med på vårpussen, og bilen har aldri sett så pen ut EVER Skal du være med denne gangen? Sitter og vurderer frem og tilbake om jeg kan ta meg råd eller ikke... 250,- er liksom mye i forhold til pengebeholdningen min akkurat nå vettu, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Vi (VW) bruker forus bilpleie på alle våre nye/brukte biler, å de er utrolig dyktige. De bruke produkter fra meguiars. Bavaria i stavanger, får også klargjort sine nye biler der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå