Gå til innhold

Arg bomselskap

te em
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk faen meg 3 brev fra bomselskapet på 313 kr pr stk. 300 kr i tilleggsavgift + 13 kr og jeg har brikke t.o.m. Har vært borti dette før, vet de kommer til å si at brikken ikke har vært i bruk på over et 1/2 år, dermed bare til å betale. Hvis du ikke betaler så trekker vi i lønna di. Fy faen for et jævla avgift-drittland. Prøvde å ringe de, men de gidd ikke jobbe etter kl 15. Skal vedde på at de får utløsning for hvert utlegg de skriver ut.

Norge kan brenne i h.. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du betalt for brikken da? og den er aktiv?

he he selvfølgelig betalt. Men bruker faktisk den bilen brikken står i ganske sjelden så da blir den "av-aktivisert" etter en stund visstnok. Skal ta å ringe til de svina i mårra å få klarhet i dette her. Garantert noe ekstra penger de er ute etter her, for den ble aktivisert for under et halvt år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brikken blir ikke inaktiv selv om du ikke bruker den på en stund.

Bompengeselskapet kan heller ikke trekke lønnen din, det er inkassoselskapet som gjør det.

Det skjedde med min brikke ihverfall.

Ja jeg kom på det nå, det var vel ordinære bøter som ble trukket av lønna om jeg ikke husker feil. Jaja får ringe de imårra og høre med de. Hvis de forsatt står på sitt så skal jeg be de om å ikke sende inkasso, de ikke blir betalt anyway he he. Får sende regningene til sosialkontoret, de har jo så mye penger, vil jo betale 300 000 kr til folk som ikke gidder å jobbe t.o.m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...