tjems Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 hei.. hvor mye hester kan jeg ha i min 323 før jeg må bygge om bremsene.. har rundt 200 nå.. synes det bremser litt dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hvis det bremser litt dårlig nå, ville jeg sporenstraks gjort noe med bremsene - hvertfall lenge før jeg gjorde noe med motoren. 200hk på E30 323 bremser er litt mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjems Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2005 takk for svaret.. hvordan kan jeg gjøre orginalbremsene bedre en de er.. det er helt håpløst at e30 kommer med en stemplet caliper.. har satt på stålbundene bremse slanger.. hjalp litt men ikke volsomt..når det kommmer til bremser har bmw noe og lære av volvo.. men ikke misforstå det er bmw som rocker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Kanskje du finner noe på http://www.bimmerdiy.com/e30 Jeg har ikke oppgradert bremser på e30 selv, bare snakket med en del E30 eiere som har belyst problemet. Vil tro at noen skikkelige bremseklosser, repkit på kalipperne og skikkelige skiver med slisser/hull skulle bli en kurant forbedring. Men for å virkelig oppgradere til mye bedre bremser trengs det egentlig større skiver, flerstemplede kalippere eller begge deler. Rett og slett et "big brake kit". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjems Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2005 takk igjen.. tror jeg prøver meg med nye skiver og klosser så får vi se hva det blir til.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå