Dolk Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Nå har jeg bestemt meg, jeg selger grom bilen min. Jeg kunne ha solgt den i sommer men lot være, men nå har jeg funnet noe annet gromt som jeg har lyst på. Nyt bildene og jeg sier bare, løp å kjøp. http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc ... =11&tot=11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Beist av en bil... Hva gromt er det du skal bytte den ut i da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 får jeg spørre hva som er hartge på din bil? stylingen? motor er vel orginal og felger er breyton. så etterpå at det var 740, så da er kanskje motor oppgradert/byttet? kjempefin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 nydelig bil Hadde jeg bare hatt 500 k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 får jeg spørre hva som er hartge på din bil? stylingen? motor er vel orginal og felger er breyton.så etterpå at det var 740, så da er kanskje motor oppgradert/byttet? kjempefin bil! Står vel Hartge på motoren!? Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Det står nok Hartge på motoren ja, pluss litt til. Så har jeg bremsepapirer der den er bremset til x-antall hk, litt synd det der for den koster jo bare mere å ta den inn da, hadde den stått oppført med originale HK hadde jeg vel sluppet 70-80 i avgift, og jeg hadde spart enda mere hvis det ikke hadde stått 5.0L i papirene, originalt er det vel 4.4 på en M62 motor? Så hva som står på motoren er vel akkurat det samme, men det er harde fakta som betyr noe. Studer bildene så er spørsmålet ditt allerede blitt besvart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Er vel kanskje litt i det dyreste laget ? Vakker bil. Nydelig Int. ! ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Takk du. For noen kan sikkert prisen være rå, men for de som vil ha noe som er ganske så unikt så betaler dem det det koster, jeg er en av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 Dette hadde vært kjerre for Trotto. Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Vært helt ypperlig til familiebil det der ja.. Men, dessverre litt for mye penger for en stakkar med huslån.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Hehe.. fin familie bil ja.. helt rå bil, men fronten.. ligner litt på cadilac syns nå jeg.. jaja.. veit at jeg ikke skal diskutere om det her nå.. hehe.. Men ellers! RÅ BIL!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg