duÅ Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 heisann! lurer på om noen her inne kan hjelpe meg litt:) ska fixe bilen min, er en 318is 94mod, så skal jeg skaffe deler... delene jeg skal skaffe er: H/bærearm og V/bærearm + link arm mellom stabstag og bærearm... så lurer jeg på om jeg har fått tak i rette deler til dette ?! http://norway.schmiedmann.com/index2.htm har d noe å si om delene ikke er orginale?! Takker for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duÅ Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2005 oi,den linken funka ikke:/ Bærearm H.-side stål u.foring 1 3,7 KG NOK578,00 NOK0,00 NOK578,00 Bærearm V.-side stål u.foring 1 3,7 KG NOK578,00 NOK0,00 NOK578,00 Pendelstag foran 2 0,268 KG NOK136,00 NOK0,00 NOK272,00 hvor lang leveringstid er det hos schmiedmann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Delene har samme kvalitet som orginale,de er såkalte Oem det vil si laget på samme fabrikk men med annet navn.Bmw merket på delene er som regel slipt bort.De sender varer med en gang når jeg har bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Delene har samme kvalitet som orginale,de er såkalte Oem det vil si laget på samme fabrikk men med annet navn.Bmw merket på delene er som regel slipt bort Hvorfor ikke bare selge de orginale BMW delene til en billigere penge heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Jeg har brukte bærearmer, hvis du vil ha et billig alternativ.... Tlf.: 92200400 e-post: gaute@e36.no De ligger på Sola/Malmheim og kan leveres ferdig sandblåst, og uten opphengskule. Tror forøvrig ikke pendelstagene koster noe særlig mer på hverken OS Bildeler eller Bavaria, og jeg tipper begge har dem på lager. Hvis du må betale frakt for å få disse delene hjem, tror jeg nok heller det vil lønne seg å kjøpe det lokalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå