sammigun Skrevet Oktober 13, 2005 Skrevet Oktober 13, 2005 Gearkasse 5-trinns Getrag med begge følerne SOLGT! Komplett bakstilling med mye nytt på, ring eller mail for mer konkret info, Akselen har sperre SOLGT! Blått baksete med M-logo helt og pent, 500,- Komplett M-Tec styling med ALLE lukene. Dvs front/bakfanger, sideskjørt, hekkspoiler og skjermbreddere. Fronten trenger litt arbeid for å bli 100%, men budre ikke være noe problem å få til. SOLGT! Store verktøyskrinet til bakluka, mangler noe verktøy(bombe?), 800,- Har liggendes mye anna, så er det noe konkret du er ute etter, gi meg gjerne en beskjed, så skal jeg se hva jeg kan finne!
KarstenJulius Skrevet Oktober 20, 2005 Skrevet Oktober 20, 2005 Du skal ikke oppover til Bergen med det første? Frakt er dyrt for deler dessverre
Pedi Skrevet Oktober 21, 2005 Skrevet Oktober 21, 2005 Du skal ikke oppover til Bergen med det første? Frakt er dyrt for deler dessverre Han kan nok sikkert få de levert Haugesund (meg med andre ord...), og du kan enten hente de her, få de sendt fra meg ELLER at jeg tar de med meg til Bergen og møter deg der. Er i Bergen avogtil med lastebil...
Pedi Skrevet Oktober 21, 2005 Skrevet Oktober 21, 2005 Takker for hjelpen Pedi! "for your pleasure only"
KarstenJulius Skrevet Oktober 21, 2005 Skrevet Oktober 21, 2005 Baksete er veldig aktuelt. Du har ikke noen forseter?
sammigun Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2005 Beklager, har bare baksetene....
KarstenJulius Skrevet Oktober 21, 2005 Skrevet Oktober 21, 2005 Jeg bruker helgen til å tenke på det. Hvis jeg kunne avhentet i Haugesund eller fått de til Bergen hadde vært glimrings.
sammigun Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2005 Da var det meste borte. Tar meg tid til en større opprydding, og kommer derfor til å legge ut en del diverse for salg om ikke så altfor lenge.... Takker for responsen! MVH Øistein
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå