Gå til innhold

nøken so veit kor eg kan få tak ibillige effekt anlegg.


P BLAK
 Share

Anbefalte innlegg

BTW. Prøv å skriv litt mer på bokmål! :!:

Rent personlig hadde jeg gjerne sett at nynorsk ble avskaffet som skriftspråk i Norge, men dette er ikke arenaen å ta den debatten på. Og når vi nå engang har to offisielle skriftspråk (samisk ikke medregnet) her i landet så kan vi ikke nekte noen å bruke sitt hovedmål. Imidlertid oppfordrer vi til å skrive skikkelig norsk: www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1547 - pkt. 1.2.

Jeg hadde ingen problemer med å forstå trådstarter, selv om det var skrevet på mitt sidemål, og inneholdt noen skrivefeil. Ofte lønner det seg å feie for egen dør først, selv så har du en og/å-feil i din kommentar. Men som det står i ovennevnte pkt. 1.2, perfekt norsk er ikke et krav, imidlertid er alskens dialekt, SMS-språk eller andre forkortelser vanskelig å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men siden det ikke står skrive så blir det feil med å. Nå er det alt for lenge siden jeg gikk på skolen til at jeg husker hva den formen av verbet heter, men det er altså "grunnformen" av et verb. Og her bruker Neonlars grunnformen av både verbet prøve, og verbet skrive. Ergo skulle det stått "Prøv og skriv". :)

Edit: "Prøv og skriv" er skrevet i imperativsform! :lecture:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. Ser ut som dette blir en topic som dreier seg om alt annet enn effektanlegg. Mente ikke å rakke ned på dialekten i det hele tatt, men mente at det kanskje kunne vært litt lettere å lese hvis han hadde skrevet på bokmål. Men for all del.. :D

Btw, "billi" og "nøken" er vel ikke de helt rette ordene i nynorsk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å hjelpe trådstarter litt da:

www.rakaror.se

www.osbildeler.no

www.koed.dk

www.schmiedmann.com

www.svendsen-eksos.no

Alle disse stedene har etter min erfaring nokså rimelige effektanlegg å selge.

For litt bedre kvalitet og høyere pris, så har de det også. Bare pass på å spørre om de har det på lager og at det ikke er alt for lang leveringstid, så er du reddet. Har nemlig hørt om folk som har bestilt effektanlegg som har fått en meget god pris, men så viser det seg at de som har solgt det ikke kan levere det allikevel. Det er kjipt, og regelrett lureri.

Lykke til!

En ting til:

Noe av det billigste er jo faktisk å kjøpe originalt eksosanlegg til E34. Men det er kanskje ikke så veldig spennende. Tror allikevel det kan gi merkbar effektøking dersom det du har i dag er tett av sot, eller hullete.

http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjop ... px?Id=1202

Moderatoredit: Slo sammen 3 etterfølgende poster.

Du er kjent med icon_edit.gif-knappen Gaute? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...