ThomasM Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Har nettopp kjøpt en 318i 96 mod..! bilen er svart, men fangerne er Grå! og må få lakkert det! for det ødelegger hele bilen! Så hva anbefaller dere ? 1. Få lakkert fangerne ? hva koster dette evt på et lakkverksted ?? 2. Kjøpe nye fangere/skjørt og få de også lakkert ? hva er rimligst ? For jeg har ikke noe i mot orginalfangerne, eneste fargen! den ødelegger så og si hele bilen! Blir det stor fargeforskjell om jeg bruker orginalfargen ? for fargen er vell blitt litt matt i løpet av åra.. Bilde av bilen, ser dere.. trenger seriøst no lakk og nye lykter.. +++ men detta kommer -Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Grattis med ny bil billigste alternativ er vel å bare lakkere det du har i orginal farge... tror ikke fargeforskjellne er så store at du ser forskjell.. (er jo på forskjellige deleer så ) Men er klart bilen gjør seg med nye fangere av typen M-tech eller noe lignende.. Lakkering er det masse forskjellige priser på... får du en til å lakkere "svart" er det ikke store summen... kanskje 3k for alt... men kommer jo også ann på hvem som lakkeree Så spørs jo hvor mye du vil ut med da.... lykke til med den ihvertfall, blir nok uansett bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Grattis med ny bil billigste alternativ er vel å bare lakkere det du har i orginal farge... tror ikke fargeforskjellne er så store at du ser forskjell.. (er jo på forskjellige deleer så ) Men er klart bilen gjør seg med nye fangere av typen M-tech eller noe lignende.. Lakkering er det masse forskjellige priser på... får du en til å lakkere "svart" er det ikke store summen... kanskje 3k for alt... men kommer jo også ann på hvem som lakkeree Så spørs jo hvor mye du vil ut med da.... lykke til med den ihvertfall, blir nok uansett bra Takk skal du ha er så evig fornøyd me den! Men er det og finne noen som kan gjøre det "svart" kjenner ingen som har så mye peiling på det området der Klart, hadde vært det beste med helt nye fangere..! men vil ikke ha det så brutalt! mest mulig "clean" Noen anbefallninger ? Bra skal den bli bil for alle penga om dagen! bare finne ut hva jeg vil med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 jeg hadde helt klart bytta fangere + skjørt, men klart, billigst å bare lakere det du har, gratis med bil :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2005 jeg hadde helt klart bytta fangere + skjørt, men klart, billigst å bare lakere det du har, gratis med bil :=) Har sinnsykt lyst til det! men er pengene det er snakk om har lån + forsikring.. og luselønn på spar hehe.. men hvordan er det og kjøpe sånnt brukt ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 jeg hadde helt klart bytta fangere + skjørt, men klart, billigst å bare lakere det du har, gratis med bil :=) Har sinnsykt lyst til det! men er pengene det er snakk om har lån + forsikring.. og luselønn på spar hehe.. men hvordan er det og kjøpe sånnt brukt ??? Kjøper du det brukt, må du da finne en fanger som er i samme fargekode som du har nu, Thomas. Dessuten så vil det også potensiellt være skjønnhetsfeil på fangeren. Menne.. som regel, når man kjøper slikt brukt, så er de ulakkerte (velg dette, anbfaler jeg). Jeg har fint sett fangere på autodb.no til ca 50-60% av originalprisen, så det er penger spart (dette er da folk som har kjøpt styling, men finner ut at de ikke har råd til ... -whatever-) Btw....: hermegås! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2005 jeg hadde helt klart bytta fangere + skjørt, men klart, billigst å bare lakere det du har, gratis med bil :=) Har sinnsykt lyst til det! men er pengene det er snakk om har lån + forsikring.. og luselønn på spar hehe.. men hvordan er det og kjøpe sånnt brukt ??? Kjøper du det brukt, må du da finne en fanger som er i samme fargekode som du har nu, Thomas. Dessuten så vil det også potensiellt være skjønnhetsfeil på fangeren. Menne.. som regel, når man kjøper slikt brukt, så er de ulakkerte (velg dette, anbfaler jeg). Jeg har fint sett fangere på autodb.no til ca 50-60% av originalprisen, så det er penger spart (dette er da folk som har kjøpt styling, men finner ut at de ikke har råd til ... -whatever-) Btw....: hermegås! hehe.. hermegås ja må til vøtt..! Blir jo så klart ubrukt da, men får ta det som det kommer! tenker jeg skal ha annlegg først er vinter nå snart uansett.. spare opp penger om man klarer hehe.. men om noen selger noen fangere / skjørt ta kontakt! helst ubrukte da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 Mange lakkeringsverksteder som tar lakkering på kveldsjobb også hvis du skjønner er bare å høre litt rundt hos de forskjellige og høre om de kan komme med en bra pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 Har et lite tips til deg for rimlig lakkering, siden du bor på Kløfta. Billakker'n AS på Jessheim var det stedet som ga meg best pris for den lakkjobben jeg trengte tidligere i år. Da hadde jeg reist/ringt rundt til ganske mange lakkerere på romerike, så det kan jo være verdt et forsøk for deg også. Lønner seg selvfølgelig å ta flere ting på en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Har et lite tips til deg for rimlig lakkering, siden du bor på Kløfta. Billakker'n AS på Jessheim var det stedet som ga meg best pris for den lakkjobben jeg trengte tidligere i år. Da hadde jeg reist/ringt rundt til ganske mange lakkerere på romerike, så det kan jo være verdt et forsøk for deg også. Lønner seg selvfølgelig å ta flere ting på en gang... åh, Takk for tipset! får ta meg en tur innom og høre hva de skal ha for det Det ligger i industifeltet eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 Jepp, tok av fra rv174 og de ligger omtrent innerst i feltet nesten helt opptil jernbanelinja. Se gulesider.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 jeg hadde helt klart bytta fangere + skjørt, men klart, billigst å bare lakere det du har, gratis med bil :=) Nei, det er langt fra gratis med bil! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iA Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Har nettopp kjøpt en 318i 96 mod..!bilen er svart, men fangerne er Grå! og må få lakkert det! for det ødelegger hele bilen! Så hva anbefaller dere ? 1. Få lakkert fangerne ? hva koster dette evt på et lakkverksted ?? 2. Kjøpe nye fangere/skjørt og få de også lakkert ? hva er rimligst ? For jeg har ikke noe i mot orginalfangerne, eneste fargen! den ødelegger så og si hele bilen! Blir det stor fargeforskjell om jeg bruker orginalfargen ? for fargen er vell blitt litt matt i løpet av åra.. Bilde av bilen, ser dere.. trenger seriøst no lakk og nye lykter.. +++ men detta kommer -Thomas Hei, kan få ordnet lakkering av originalfangerne dine til under 2000,- Send PM hvis dette kan være interessant ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2005 yeah.. fargen sto i motorn BMW schwarts II eller noe sånnt.. er den fargen dyr eller ? PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå