Ole-P Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 er det noen steder på girkassa det står åssen getrag kasse det er? er girkassa til en 86mod m20b25 hvis det er noe til hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 det står på siden mener jeg. men erikke lett å se hvis den er montert på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2005 er ikke montert nei ligger i garasjen nå hehe men står det trykt på et skilt eller bare står det i godset sånn som på feks info på en motor blokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem3 Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 de står trykt inn framme på høgre side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2005 yes tusen takk for hjelpen folkens. da vet jeg åssen girkasse jeg har neste gang jeg er nede i garasjen og sjekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 265 kasse er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 260 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Ta drillen med en stålbørste og puss litt på den, så kommer det plutselig frem et navn med en nummer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2005 var bare en getrag 260 ja. trengte ikke å pusse eller noe nei sto fint og reint på siden der ja. gitkassa er faktisk ganske rein i motsetning til motoren som ser ut som en stor jernkulmp full av møkk men det er litt av morroa når man skal starte å fikse det. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 da er spm...hvor mye tåler denne kassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2005 det er 3 måter å finne ut hvor mye den tåler. hehe. sjekke hva tekniske data på den er. høre med folk som har testet det ut eller til sist min favoritt. teste det ut selv hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 vil helst ha tekniske data:P har hørt noe rykter om 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2005 500? hmmf ta er det bare tur og kjør og se hvor langt det går for min del da hehe. men syntes 500 virket litt mye, men dissa getrag kassene tåler vell kanksje en del dem da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå