SteffenM2 Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 Satt på med en E39 M5.. fy feite for noe krefter!! helt rått.. bare ligger i 80 og så klemmer man til og det draget!! Var i Oslo og rundt der og skulle se på et par 28 cs og 3.0 cs til en kamerat... fant en fin en.. hehe.. det værste var.. vi kjørte hjem over på e6 mot moss.. og så kommer det en SKODA! i ca.190!! En skoda folkens! veien var jo ikke helt jevn da.. litt sånne lange dumpler og skodan bremser ikke og putter på over en av disse dumplene da.. og ræva letter!! bak hjula var så høyt at front fangern skrapa nedi asfalten!! helt vilt!! og så dettern ned og kællen gir seg ikke og borte blirn.. fy faen folk er syke.. azzå.. men men.. sjførn på m5 klemte til og der var skodan igjen.. Er ikke altid man sitter på med en sånn bil asså.. helt rått.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 Har hatt gleden av å få være passasjer i E39 M5 ved et tilfelle jeg også. Ikke lange turen, og slett ikke i hastigheter du beskriver, men jeg må bare si meg enig; Det er rått, men samtidig så kultivert. Kan jo bare ha våte drømmer om hvordan E60 M5 er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 drømmebilen min..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Drømmebilen min må være E39 M5'n med E60 M5'ns motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Hehe sant nok.. men e60 m5 motorn er det ikke noe grom lyd i syns jeg.. skriker lissom.. mye mere wrooooommm... i e39.. men det er nåå min mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 he he... kjørte fort selv da vel... eller hadde dere radar / laser tilgjengelig for fartsmåling..... men uansett m5... purrrrrrrrr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå