Volente Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 Trenger ny klokke, min går baklengs og + knappen stiller klokken baklengs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 hmm lurer på om jeg har den der jeg. skal sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volente Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Fant du ut om du har den? Noen andre som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Jepp.. jeg har. send meg sms om navn og adresse. nr finner du på www.autoart-tuning.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 fikk du fiksa klokke, har en liggende som jeg holdt på å kaste her om dagen... skjær heller ut hele dritten og monter en 6,2" flatskjerm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 http://www.gsbildeler.no/ har da det. Koster litt men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volente Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2005 fikk du fiksa klokke, har en liggende som jeg holdt på å kaste her om dagen... skjær heller ut hele dritten og monter en 6,2" flatskjerm... Har skaffet klokke... Og har jeg hatt råd skulle jeg gjort mye med bilen, men det har jeg ikke. Men er ganske fornøyd med bilen min uansett så http://www.gsbildeler.no/ har da det. Koster litt men... Ja, har sjekka der, for en pris. Litt bedre å betale litt over 100,- for en brukt en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå