Gå til innhold

Fjernstyrt motorstart

318iA
 Share

Anbefalte innlegg

Har fått tilbud om alarmpakke med motorstart på alarmknapp. Har jo fjernbetjent sentrallås m/alarm fra før. Er det noen som vet om det er mye jobb å montere? Har jo automat, er en fordel, for da slipper man å sette den i fri hele tida, hvis man skal starte motoren fra knappen. Og kan dette være skadelig for motoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å få denne til å styres via orginal nøkkel (den med fjernstyring).

Det trur jeg ikke da den LCD kontrollen er to veis kommunikasjon.

Jeg bruker bare den med LCD skjerm, og den andre som reserve. alarmen sender det varsels tegn når noen tukkler eller prøver å stjele bilen din. den har opp til 4 km rekkevidde!! det har ikke nøkkelen din :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har montert denne alarmen / remotestarteren i min bil og det fungerer utmerket 8)

http://sgcshop.com/product_info.php?cPa ... ucts_id=34

Her er det mye ekstra ting man kan koble til og masse ekstre fungsjoner .

Lang rekkevidde også.

Har ikke hadt problemer med denne :wink:

Den jeg har fått tilbud om, er vel en enklere utgave. Den har ingenting ekstra enn fjernbetj. sentrallås/alarm og fjernstyrt motorstart. Siden du har den, vet du vet om det er mye stress å montere den, hvis jeg har fjernbetj. sentrallås/alarm fra før. Har ikke kjøpt den enda, ville bare høre først, om det er mye jobb. Er ikke så veldig flink med sånne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjernstarting kan være litt scary saker.. Fort gjort å glemme å sette den i fri med håndbrekket på ja. Men du har jo ikke problemet med det siden du har automat.

De jeg kjenner som har fjernstarting på kjerra har alle hatt uhell :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg har fått tilbud om, er vel en enklere utgave. Den har ingenting ekstra enn fjernbetj. sentrallås/alarm og fjernstyrt motorstart. Siden du har den, vet du vet om det er mye stress å montere den, hvis jeg har fjernbetj. sentrallås/alarm fra før. Har ikke kjøpt den enda, ville bare høre først, om det er mye jobb. Er ikke så veldig flink med sånne ting.

Det kan være litt vanskelig å få til alarmen, men remotestarten er grei.

Da jeg koblet dette så hadde jeg litt problemer med å skjønne BMW sitt ledningsnett hehe, men klarte det til slutt. du har jo en alarm fra før, så da er det bare å benytte seg av de ledningene som er der. jeg måtte legge litt ledninger selv til brytere å sånt, og for å rulle opp vinduene og takluken :wink:

Det følger med en enkel og grei bruksanvisning. så dette klrere du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...