318iA Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Har fått tilbud om alarmpakke med motorstart på alarmknapp. Har jo fjernbetjent sentrallås m/alarm fra før. Er det noen som vet om det er mye jobb å montere? Har jo automat, er en fordel, for da slipper man å sette den i fri hele tida, hvis man skal starte motoren fra knappen. Og kan dette være skadelig for motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Er vel ikke mere skadelig å starte bilen fra utsiden, enn att du sitter inni og vrir om nøkkelen. Sånn vil jeg også ha foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 enormt masse ledninger som skal kobles Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iA Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2005 enormt masse ledninger som skal kobles Men jeg har jo fjernbetj. sentrallås m/alarm fra før, hørt at det ikke er så mye arbeid da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Hvilken alarm pakke er det? Er på jakt etter fjernstyrt alarm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Jeg har montert denne alarmen / remotestarteren i min bil og det fungerer utmerket http://sgcshop.com/product_info.php?cPa ... ucts_id=34 Her er det mye ekstra ting man kan koble til og masse ekstre fungsjoner . Lang rekkevidde også. Har ikke hadt problemer med denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Er det mulig å få denne til å styres via orginal nøkkel (den med fjernstyring). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Er det mulig å få denne til å styres via orginal nøkkel (den med fjernstyring). Det trur jeg ikke da den LCD kontrollen er to veis kommunikasjon. Jeg bruker bare den med LCD skjerm, og den andre som reserve. alarmen sender det varsels tegn når noen tukkler eller prøver å stjele bilen din. den har opp til 4 km rekkevidde!! det har ikke nøkkelen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iA Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Jeg har montert denne alarmen / remotestarteren i min bil og det fungerer utmerket http://sgcshop.com/product_info.php?cPa ... ucts_id=34 Her er det mye ekstra ting man kan koble til og masse ekstre fungsjoner . Lang rekkevidde også. Har ikke hadt problemer med denne Den jeg har fått tilbud om, er vel en enklere utgave. Den har ingenting ekstra enn fjernbetj. sentrallås/alarm og fjernstyrt motorstart. Siden du har den, vet du vet om det er mye stress å montere den, hvis jeg har fjernbetj. sentrallås/alarm fra før. Har ikke kjøpt den enda, ville bare høre først, om det er mye jobb. Er ikke så veldig flink med sånne ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Fjernstarting kan være litt scary saker.. Fort gjort å glemme å sette den i fri med håndbrekket på ja. Men du har jo ikke problemet med det siden du har automat. De jeg kjenner som har fjernstarting på kjerra har alle hatt uhell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Den jeg har fått tilbud om, er vel en enklere utgave. Den har ingenting ekstra enn fjernbetj. sentrallås/alarm og fjernstyrt motorstart. Siden du har den, vet du vet om det er mye stress å montere den, hvis jeg har fjernbetj. sentrallås/alarm fra før. Har ikke kjøpt den enda, ville bare høre først, om det er mye jobb. Er ikke så veldig flink med sånne ting. Det kan være litt vanskelig å få til alarmen, men remotestarten er grei. Da jeg koblet dette så hadde jeg litt problemer med å skjønne BMW sitt ledningsnett hehe, men klarte det til slutt. du har jo en alarm fra før, så da er det bare å benytte seg av de ledningene som er der. jeg måtte legge litt ledninger selv til brytere å sånt, og for å rulle opp vinduene og takluken Det følger med en enkel og grei bruksanvisning. så dette klrere du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8458 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå