///M Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 noen som har sett den nye reklamen på kino, fy faen den er IRITERENDE, og den er dritlang. mye skriking og hyling i reklamen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Enig Det er en dritt reklame, blir irritert når den kommer så jeg klikker til en annen kanal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Ja jeg så den på kino før Izzat filmen. Dritlang reklame som jeg trodde aldri skulle slutte. Kjedelig var den òg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 AARRgghh Jeg klarer ikke den Polarno Pyret reklamen. Det navnet gir meg frysninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Hva med nye Narvesen reklamen? Arg. Er jo en kortfilm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Er ingen reklamer som er verre enn de Zon-reklamene Klarer bare ikke måten de snakker på, spesielt hun dama har jo et helt jævlig tonefall! *gå og kaste opp* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Ble så irriter av den...kjedeligst reklame jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Ja enig med at det finnes mange dårlige reklamer men det som er med H&M reklamen er at den varer sikkert i 4 minutter (selvom det virket som 10min for den var så gørr kjedelig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 ''Hvorfor behandle hele kroppen'' Usj...*får frysninger*...Den Zon reklamen er noe av det desidert dårligste som noen gang har gått på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 synes den er bra jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hel2810 Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 synes den er bra jeg... Men du er jo full Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C_West Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 ''Hvorfor behandle hele kroppen''Usj...*får frysninger*...Den Zon reklamen er noe av det desidert dårligste som noen gang har gått på tv. Enig, med dere begge som hater den reklamen. det er den nest værste reklamen som noen gang er laget. "hvis du vet hvor du har vondt. Hvorfor behandle hele kroppen" Men mest plagsomme reklamen er den jamba reklamen eller hva det var som gikk HELE tiden før. spesielt på MTV... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 hva har denne reklamen med BMW å gjøre...? skriv en Blogg på VG.no eller noe... or perhaps just keep it to yourself.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2005 det snakkes om masse annet her enn bmw, bla inn på forskjellige Annet og der ser du masse rart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 synes den er bra jeg... Men du er jo full Skrev her å ja hehe.... Igjen, hadde så mye jeg skulle ha sagt her fordi har ikke sett reklamen en gang... Nei ikke mer drikking på meg på en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå