jødahl Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Jeg har noen FK lykter hvor det ene fulltlyset ikke fungerer. Jeg har fått et tips om at det ikke funka på orginal lykta heller, men det er jeg litt usikker på! Hva kan være galt, og hvordan kan jeg få ordnet dette. Jeg kjører forøvrig med veldig dårlige lys nå i mørket Er det noen spesielle koblinger jeg må ta en titt på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Du kan begynne med å sjekke sikringer og gå over alle kontakter/plugger. Etter det ville jeg sjekket med et måleapparat og sett etter om det er strøm fremme ved lykten. Er pæren i orden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Jeg kan konstantere at alle lys fungerte da du kjøpte bilen av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Og jeg kan konsantere at din gamle venstre hovedlykt fungerer 100%. Jeg hadde prøvd å måle om den får strøm. Finner ut ganske mye da. Du kan også sjekke kontakten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå