Aama_Racing Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Tror dette må være den værste helga i hele mitt liv!! i går fikk jeg vite at dama ikke hadde samme følelser for meg, hun ville ha pause, og i dag sier hun at hun vil gjøre det slutt, alt kom så plutselig, hadde faktisk regnet med at det var hun jeg skulle dele resten av mitt liv med, hadde snart vært sammen i 1 år og 8 mnd. og hun er den eneste jeg har elsket i hele mitt liv(ikke at det er så lenge men).. hvet ikke hva jeg skal gjøre, faen meg første gang jeg har sluppet tårer på 7 år, er da straks 18.. Noen som har noe gode råd i en slik situasjon? akkurat nå skal jeg ut og prøve å finne på noe, men ikke serlig lett når alle kompissene mine har dame liksom.. ikke meiningen å plage andre med mine problemer altså, men måtte liksom ut, tenkte også kansje at det var flere her som har opplevd det samme.. vi fant ut at vi skulle prøve å være venner, men vet ikke om jeg orker vist hun finner seg en ny type elns...kjennes ut som hele livet mitt faller sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Det var trist å høre. Men det er dessverre slike ting som skjer innimellom. Har vært igjennom det samme selv, så vet hvordan det der føles... Samtidig gjelder det å huske på at livet går videre. Det finnes også flere fisker i havet som det heter, selv om det sikkert ikke føles slik for deg akkurat nå. Finn på ting sammen med vennene dine, enten de har damer eller ei. Alltid god trøst å være med venner. Dessuten får du vel nå sansynligvis enda mer tid til dine egne interesser, så utnytt det til det fulle. Gjør ting du kanskje ikke har hatt anledning til når du hadde dame. Uansett prøv å tenk positivt og se fremover. Husk at vi er flere som har vært i samme situasjon som deg, og livet vårt har ikke gått i grus i hvertfall. Opp med hodet og stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2005 blir vel noe overtid på jobben nå. få noe annet på tankene, kansje bygge om 320'n til 325 m50 eller noe slikt, kansje jeg klarer å tenke på noe annet.. heh, ikke lett dette ass.. fint å høre at noen viser omtanke hvertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Høres fornuftig ut. Gjelder bare å ikke sitte inne og sture, for det hjelper hvertfall IKKE. Hjelper å få andre ting å tenke på. Og skulle da bare mangle om man ikke har omtanke for slikt. Har vært igjennom sånt selv vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Dette tror jeg nok de fleste har vært igjennom, og vet hvor jævlig det er. Som de sier over her Marius, det er viktig å finne på/gjøre noe, istedenfor å sitte inne å sture og tenke seg ihjel på dette. Du har jo f.eks. et utmerket prosjekt du kan styre med Har en kompis som mente at når sånt skjer, så gjør man følgende: - Stå opp. - Gå på badet - Se deg selv i speilet og si: "Jeg trenger henne ikke, jeg greier meg bedre uten henne, det er flere for meg der ute", noen ganger hver morgen, så blir det enklere å takle. Dette vet jeg, for jeg har prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Har en kompis som mente at når sånt skjer, så gjør man følgende: - Stå opp. - Gå på badet - Se deg selv i speilet og si: "Jeg trenger henne ikke, jeg greier meg bedre uten henne, det er flere for meg der ute", noen ganger hver morgen, så blir det enklere å takle. Dette vet jeg, for jeg har prøvd Det der var et godt råd!!! Prøv det så skal du se det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Slenger på et råd til fra en som har vært igjennom denne noen ganger. Si til henne at dere ikke kan være venner, ihverfall ikke på en stund. Og bryt kontakten helt og tenk på deg selv. Det gjør vondt verre å hale ut bruddet med en semi-venne greie. + at et cleant brudd er lettere å sveise sammen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Slikt er skikkelig kjipt, har selv opplevd et brudd som for meg kom som lyn fra klar himmel, vi var forlovet og samboere. Jeg tenkte det samme som deg, at livet falt totalt i grus, men man klarer å karre seg opp igjen selv om man føler seg langt nede. Det som ikke tar livet av deg gjør deg faktisk sterkere. Siste setning der kan høres ut som en klisje, men tro meg, det er sant! Det er viktig at du går videre med livet ditt, bruker familie og venner, og kanskje jobben til å tenke på andre ting. Hvis du er en real kar, og hun ikke ser det så er det verst for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Er midt oppi det der selv, ble slutt med dama for ca 1mnd siden. Var helt knust da, men det går mye bedre nå. Jeg vet det er vanskelig å se lys i enden av tunnelen akkurat nå, men det kommer seg fort, det lover jeg deg. Det er som du sier selv utrolig viktig å komme seg ut med vennene sine, det hjelper utrolig mye. Når jeg var sammen med dama så ble det ikke tid til så mye venner, og det er liksom greit. Men først nå, etter det ble slutt og jeg begynnte å henge med dem hele tiden igjen, innså jeg hvor mye jeg hadde savna dem! I begynnelsen så hadde jeg endel kontakt med henne, men det ble bare vanskelig syntes jeg, så jeg brøt kontakten helt, og det gikk mye bedre da! Du kan jo heller ta opp kontakten litt igjen når du har kommet deg over henne.. Føler med deg, og håper det går bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hel2810 Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Slenger på et råd til fra en som har vært igjennom denne noen ganger.Si til henne at dere ikke kan være venner, ihverfall ikke på en stund. Og bryt kontakten helt og tenk på deg selv. Det gjør vondt verre å hale ut bruddet med en semi-venne greie. + at et cleant brudd er lettere å sveise sammen etterpå Helt enig med deg! Tar mange ganger så lang tid å glemme dama om dere skal være venner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2005 hmm, dere er en utrolig bra jeng, og er kjempe glad for å få være med i den. synes det er helt jævlig nå, men tror det skal gå bra, prøver å tenke mer på lappen og jobben og kompissene å slikt, så blir det litt cash til bilen også..så er det jo hauer av biltreff til sommern, mange fisker der sier de.. selv om jeg synes det er litt tidlig å tenke på det akkurat nå.. men, bare et spm, vist hun sier senere at hun vil bli sammen med meg igjen, er det lurt? er litt usikker på det egentli, lite trolig også, men hadde vært fint å høre på andre synspunkter fra dere, kansje dere har opplevd det også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hel2810 Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 men, bare et spm, vist hun sier senere at hun vil bli sammen med meg igjen, er det lurt? er litt usikker på det egentli, lite trolig også, men hadde vært fint å høre på andre synspunkter fra dere, kansje dere har opplevd det også.. Ut i fra deg jeg har erfart, har det gått galt kort tid etterpå. Men kjenner også de som har funnet tilbake til hverandre og har det fint sammen. Ingen fasit på dette, men anbefaler deg å ikke røpe at du er så veldig interessert. Damer er rare sånn, ser hun at du er desp etter å få henne tilbake blir hun nok ikke interessert. Prøv å spille litt uinterssert (uten å overdrive), lureste du kan gjøre er nok å småflørte med andre damer(dette bør heller ikke overdrives ). Når jeg var på din alder skjedde noe lignende med meg. Var rimelig knust og bestemte meg for å ha det gøy en stund før jeg involverte seriøst med en dame igjen. Tok 4 år før jeg roet meg ned igjen, hadde mye moro på den tiden. Kan ikke si jeg angrer nå ihvertfall. Du får satse på en fremtid med piker, (brenne)vin og BMW når du er kommet over bruddet med dama. Vet du har det kjipt nå, men alt ordner seg med tida! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Aama, trøst deg med en ting: -Er det en ting som går over i en alder av 18 år, så er det kjærlighetssorg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Alltid trist når sånt skjer... Men som alle her sier, det er viktig å komme seg ut og være med venner sånn at man får noe annet å tenke på. Skjønner veldig godt at du har det tungt nå, men "tiden leger alle sår", så det ordner seg etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Lov meg at du ikkje gjør det samme som en kompis av meg han gikk og hengte seg ca 3 dager at dama gjorde det slutt, skal i begravelse på tirsdag. Eg og dama har ver gjennom et brudd før men da var vi bare 14 nå er eg 21 og vi har vert sammen i snart 6 år, men etter vi fikk ei datter så går det ikkje så bra, hon sier at hon ikkje elsker meg lenger men at det kanskje vil endre seg etter vert. eg håper da det, men eg vil absolutt anbefale deg og vente med småbarn. Dette vil nok ordne seg, du kan se på det positive, og det er at når du ennå er så ung er det gode muligheter for deg og finne en ny, det hadde vert verre vist dere hadde vert sammen i 3 år til og så hadde det blitt slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå