R.T.S Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Noen her som har noen linker her til no sider med litt info om dette ? Moderatoredit: Denne passer vel bedre under Teknisk. Flyttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Smell på en T3 og skru på gasser'n til den får nok bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2005 vel er vel på jakt etter info om gassere og hva som må moddes på dem før overlading ... har fått tak i innsug med 2 su gassere og org 02 turbo manifold.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 det er mulig å sette gasser føre turbo slik at de da vil fungere som vanlige sugegassere, så det i bilsport, en jævli modda sølvvfarga 02. Den gikk jævli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2005 vil gjerne bruke innsuget jeg har , bygge trykkboks og bruke to forgassere fra gammal volvo turbo , da gjenstar det bare tenning jeg har jo type gammal stift tenning noen tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 svar på postene på de delene du skal selge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 det må da gå sinnsykt med suppe`, og er det ikkje farlig med bensin som går gjennom turboen`? den må bli sinnsykt varm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 det må da gå sinnsykt med suppe`, og er det ikkje farlig med bensin som går gjennom turboen`? den må bli sinnsykt varm ja, det vil jo gå litt suppe! Kompressorhuset blir jo ikke SÅ jævli varmt da, men jeg vet ikke om det er den beste måten å gjøre det på! Resten av bilen var hvertfall sinnsykt strøken og bilen gikk no helt sykt! Så det må jo fungere vil gjerne bruke innsuget jeg har , bygge trykkboks og bruke to forgassere fra gammal volvo turbo , da gjenstar det bare tenning jeg har jo type gammal stift tenning noen tips ? Bygge om til elektronisk, skal ikke være no hokus pokus det! og kanskje kjøre MDS6A og Blaster 2 Coil, men det er absolutt ikkeno must! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå