KarstenJulius Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Dette er bilen jeg prøvde å selge og var nære på noen ganger. Men den er for god til å kvitte seg med og jeg har en drøm om å lage et spennende prosjekt av den. Jeg tenker kraftig senk og 8 foran/9,5bak-dekk, og kjøre skikkelig tyskerstuk. Den skal i tillegg lakkeres sort men ikke være shadowline. Så den blir black and chrome. Anyways, her er bilen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Noen eldre bilder for de som ikke har sett den i dagslys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Ser jo ut som et kjekt prosjekt d der ja! Mye kjekt å dille med de neste månedene du alså! E28 blir utrolig feit med noen råe felger og senk! Ser ut som du har litt arbeid framfor deg for at den skal bli 100% da, men d er jo det som er gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Felg og senk tror jeg vil gjøre mye. Det er nok på plass veldig kjapt. Heldigvis har jeg tørr og lukket garasje så jeg bruker vinteren på lakkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Felg,senk og lakkering blir nok bra. Du må oppdatere tråden med bilder, etterhvert som ting skjer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Mange prosjekt er morsomme å følge steg for steg, så bilder og oppdateringer tas imot med takk. Mulig "nazi"-moderator Erik flytter tråden til "Prosjekter" da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Hvis noen vet om noen felger som selges som er minst 8'' bred så gi beskjed? Men jeg vil helst ha 9,5 på bakdekkene. Ja, jeg skal oppdatere med bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 ÅÅÅÅHHH, du har drømmebilen min! Vi hadde en '82 525i før, og jeg elsker (elsket) den bilen SKAL ha en sånn igjen en dag. Gleder meg til å se bilder av den etterhvert som du begynner å gi den nytt liv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Det er mye sjarm i denne bilen, ja. Det er derfor den er vanskelig å selge... Er på vei ned i garasjen nå (må ha kaffe først) og da får jeg mekke litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Bilen fikk et velfortjent oljeskift i herom dagen og den smiler fra sideblink til sideblink. Nå starter nedpussing, sparkling og litt rustfjerning. Bilder kommer. Jeg har tatt mange bilder, men det er ikke kjekt å se bilder av et oljeskift vel? I tillegg skal jeg pynte litt inni bilen så jeg har kjøpt et sett med kjempestyggesetetrekk på Biltema. Freude am fahren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 har litt styling til den =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2005 har litt styling til den =) Fortell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 http://stylingzone.net/shop/index.php?cPath=222_223 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå