Diesel power Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Hva skal man si om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Nei, nei, nei, det der får de vente 20 år til syns jeg. Men det er vel i den retningen det går når det gjelder design . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 ligner på en sånn man bretter i to så blir det en robot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 eller en slik hot wheels greie som du kjøper i lekebutikken:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Isj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Som laget til en fremtidsfilm Syns den var litt kul jeg Kunne ha tenkt meg å kjøre litt rundt i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 venter bare på videoen der den begynner å danse jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Går jo ikke ann å se ut frontruta , for da er panseret i veien Tviler sterkt på at bmw har laget den der ligner på en sånn man bretter i to så blir det en robot. Transformers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Blæh :-& Er ikke akkurat noe prakteksemplar denne her heller: Men hva i all verden er det Audi driver med?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Tviler sterkt på at bmw har laget den der Når alle bildene har logoen "3DHIFI High Fidelity 3D Graphic Solutions" så er det vel ingen tvil om at her har noen lekt seg ved PCen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 kor ser du denne logoen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Alle bildene Diesel power har en slik logo oppe i venstre hjørne, ikke er den spesielt liten heller... Ser du den ikke? Da tror jeg du trenger briller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Jeg synes også den så litt tøff ut.. Vil ha meg en slik en i tja, rundt 2020 eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 owhaaaaa!!, Hvordan i F styler man enn sånn bil???.. Uansett jeg syns den såg dritt kul ut, skiller seg skikkelig ut i mengden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 autoart, dersom bilene blir slik så tror jeg vi må sende deg og Automote-Sivert på omskolering! Da er det ikke bruk for dere lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå