Wunder Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Hei alle sammen, jeg er ny her og håper på litt proff hjelp. Jeg har en E-39 00' med Cd bussiness anlegg. Jeg hadde tenkt å sette inn et JBL sett i dørene forann og samme settet bak med diskant i dørene bak og mid-range i hattehylla. jbl sub er allerede i bagasjen. Mine spørsmål er: 1. Hvordan fjerne dørtrekk? 2. Hvilken vei bør subkassa stå? 3. Er det stor forskjell i lydbilde på "vanlig" spiller med linjeutganger og slik jeg har det nå med spk. konverter til linje? Takker og bukker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 1. Vet ikke på E-39 2. Som regel bakover 3. Du mister mange instillinger på å gjøre det på denne måten. Skal du ha et seriøst anlegg så bør du ha en linje utgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 http://www.nextmill.net/bmw540/fronts.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Takk, det hjalp mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Men hvordan fjerner jeg dekslene nede ved døra for å trekke kabler, lønner det seg foresten og trekke der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Takk har funnet det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå