Ettertenning Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Hei er det noen her inne som veit om en god advokat når det gjelder promillekjøring? Har ventet i over 4 måneder nå uten og høre noe fra politiet, eg veit at dette kan gjøre at du får sertifikatet igjenn vist du er heldig. Helst i hordaland\sunnhordaland området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 du kan bare hente lappen hvis du vil..det kan du etter 3 uker uansett..men da vil dommen gjelde fra dagen du dømmes og ikke dagen lappen ble beslaglagt.. vet du at du kommer til og bli dømt for promille så ikke hent lappen..dømmes du om si 8mnd så har du allerede "sonet" 1 år av tiden du må være uten sertifikatet.. kompis av meg som ble dømt for det samme og fikk ikke hørt noe før nesten 9mnd etter den ble beslaglagt.. så uansett tror jeg ikke du får igjen lappen på en slik forseelse fordi at det har gått 4mnd uten noe avklaring. Får vel innkalling til rettsmøte når de har ledig.. å når det gjelder advokat så er min opptatt med Nokas-saken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2005 daa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 å når det gjelder advokat så er min opptatt med Nokas-saken såpass ja.. hvem bruker du a?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Dj Løv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Har ventet i over 4 måneder nå uten og høre noe fra politiet, eg veit at dette kan gjøre at du får sertifikatet igjenn vist du er heldig. kommer ann på om du har samtykket i beslag eller ikke. samtykker du ikke på stedet skal saken komme opp innen 3 uker eller du får førerkortet tilbake. samtykker du i beslag kan dem holde på førerkortet så lenge dem vil uten at saken kommer opp omtrent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Tor-Erling Staff Morten Furuholmen John Christian Elden Ellen Holager Andenes de fleste er vel opptatt med nokas tror jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Tror 92 Custom 325 coupe mener Steinar Wiik Sørvik her..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 å når det gjelder advokat så er min opptatt med Nokas-saken såpass ja.. hvem bruker du a?? Steinar Wiik Sørvik..han som klikka på at purken leste lappene han hadde kasta i søppelkassa bor 50m unna meg å så kjekt og og enkelt og få kontakt med ham om det er noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Tror 92 Custom 325 coupe mener Steinar Wiik Sørvik her..... hehe..så ikke innlegget ditt før jeg svarte på den over men du har nok veldig rett der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå