Kenneth BMW Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Hei Er det noe som vet forskjellen på Apex senkefjærer?? Noen er blå og noe er gule... har det noe å si?? Her er et nummer jeg fant på to fjærer som er gule..: Apex 20-20101 va 221/ 1 Noen som vet dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 off ikke spør mg om sånnt ivertfall hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 off ikke spør mg om sånnt ivertfall hehe.. meningsfyllt innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Jepp jeg ble utrolig klok av dette hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 off ikke spør mg om sånnt ivertfall hehe.. meningsfyllt innlegg takk for d.. chillen litt du a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 HeiEr det noe som vet forskjellen på Apex senkefjærer?? Noen er blå og noe er gule... har det noe å si?? Her er et nummer jeg fant på to fjærer som er gule..: Apex 20-20101 va 221/ 1 Noen som vet dette? http://www.apexsuspension.com/gb/index.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Takk BalleKalle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 takk for d.. chillen litt du a "Chillen" litt selv du.... Les heller www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1547 - pkt. 1.4 ang. unødvendige innlegg. I samme slengen kan du lese pkt. 1.2 ang. skikkelig norsk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 det står prøv å skriv meningsfult. var det så gale det jeg sa da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Dersom man ikke har annet å bidra med enn off ikke spør mg om sånnt ivertfall hehe..så kan man likegodt la være å svare. Det var nok dette Jarle Skoftedalen siktet til i sitt tilsvar til deg. Ingen grunn til å be han "chillen" av den grunn mener jeg.La oss si at 50 stk leser et innlegg, og 10% av de kan svare, hvordan hadde det da sett ut om 45 stk svarer "Vet ikke", "Har ikke peiling" osv.? NB! Bare for å presisere, siden en del misforstår litt når jeg er ute med her i forumet. Jeg har absolutt ingenting i mot deg som person, det var et enkeltinnlegg fra deg jeg kommenterte. Du er sikkert en knakende god kar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 jojo sjønne. slengte inn den kommentaren pga jg fikk et spørsmål fra en kompiss også angående d samme.. men jg sjønner.. ja jeg en knakkende person hehe peace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 se på G.S bildeler sine sider ,de forhandler apex,og det var der jeg kjøpte mine.der står delenr osv. vet at når det gjelder demperne så er "sport" røde, mens "racing" er blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Jeg kjøpte Apex fra GS til E30 touringen, og jeg er nærmest overbevist om at de demperne var gule... lomiss, peace! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 halla! kjøpte 40/40 apex fra GS på min x-e28. den var høy framme å lav bak. (original) men med apex'n vart den perfekt! sikkert 15 cm lavere fremme, men da må eg påpeke at den var latterlig høy framme! send pm til KS. han har kjøpt den av meg. står 3,2 turbomotor i den nå. men kan ikkje tro det har mye å si på høyden. spør KS om bilde du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 For å vise bilde av min touring da, som var senket 60/40 med fjærer og dempere fra Apex, kjøpt hos GS: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå