Terje325i Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 hei. skal montere kvasskam i M20 motoren min. Noen som har gjort det før, og kanskje kan si meg hvordan det gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Haynes manualen forklarer sånt rimelig greit, men du må nok av med toppen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 jeg har bare gjort det på volvo og ford. og der behøver man ikke å ta av toppen. skru av toppdekselet å se hvordan det ligger an.. som regel pleier det å gå ved å plukke av ventilfjørene og oljerør pluss div tettningsringer.. det skal ikke være noe problem hvis man er litt teknisk annlagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Går fint å skifte kam i M20-motoren når den står i bil. Kan være litt køddete eneste å få ut vippearmsbroene uten å skade de... Den detter ikke akkurat ut av seg selv, men det går fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå