HelgeS Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Merket nettopp at jeg har mistet alpina dekselet(kopi) på den ene framfelgen min..! Er det noen som har ett sånt liggende til 17" felger eller vet hvor de selger sånt?? Svar mottas med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 www.vesttuning.no kan kanskje skaffe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
apshai@chello.no Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Interdekk.no på Lillehammer har muligens hvis du har den kopi-felgen de fører ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 BMW tror jeg kan skaffe deksler til alpina felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Vesttuning skaffer originale Alpina-deler. Om dette er en replikafelg ville jeg sjekke diameter på de to versjonene. En fin måte å se om felgen er original eller replika er å telle eikene. En ekte Alpina-felg har20 eiker. Replikafelgene har 19 eiker. Ikke umulig at Alpina har sørget for at dekslet er 5 mm mindre/større, for å beskytte sitt varemerke enda bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Er vel Autozentrum.no som har agentur på Alpina i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Prøv å handle Alpina-deler med Autozentrum så skjønner du at du ikke er prioritert akkurat. Skuffende service av mr. Røsand, som er/var Alpinas kontaktperson. Har brukt Vesttuning siste 2 år. Helt ok. Men det er Autozentrum som har agenturet ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå