jcvold Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 jeg har 215/45/17 dekk på min e36,og her om dagen merka jeg at bilen var skeiv til ene sida.da så jeg at høyre framhjul var det veldig "lav profil" på,så jeg målte ,og det var bare 0,5 bar der.jeg blåste det opp til 2.2 bar,men nå ei uke seinere var de nede igjen.kan dette lappes/fikses,eller må jeg kjøpe nytt dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 kan lappes.. de skyter inn slik "gummi propp" som tetter og som slites ned jevnt med dekket som du ikke ser.. Har gjort det selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Hvis du har felgkjørt så må som regel dekket kastes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Er hullet i "side veggen" er det heller ikke lov og lappe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Er hullet i "side veggen" er det heller ikke lov og lappe. ja, stemmer det, men det kan vulkes, og det er lov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 har skjedd det samma med meg nå og, men nå er det snart vinterhjul uansett....har et ekstra dekk, men gidder ikke legge om det nå... fyller heller hver ddag:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 kan lappes.. de skyter inn slik "gummi propp" som tetter og som slites ned jevnt med dekket som du ikke ser.. Har gjort det selv..Gjorde dette selv for en uke siden, hadde en forholdsvis voksen skrue i dekket(kjøreflaten). Ble som nytt igjen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Jeg hadde også noen skruer i mitt dekk, men fikk slike gummipropper og nå funker dekket helt fint. Dersom dekket blir kjørt med fort lite luft i for lenge, kan det gjøre at hele dekket blir skjevt og må byttes. En merker det ved at hele bilen, spesielt rattet rister når en kjører rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2005 det er ikke felgkjørt,så jeg skal få noen til å se på det.men som sagt så nermer vinterdekk sesongen seg,så jeg kjører på 5-eikede 16" til den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Hvis det lekker så lite som du sier og du ikkje ser noe skruer eller lignende i det, kan du fylle det med reperasjonsskum. 120-140kr på en bensinstasjon. Det stopper "utsiving" av luft. For eg skjønner det sånn på deg at det taper seg over tid. En dag eller to?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Jeg har brukt reparasjonsskum og det funker fint. har kjørt i et par uker nå uten lufttap. Kjøpe et skum som ikke må byttes ut etter noen kilometer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hvis det lekker så lite som du sier og du ikkje ser noe skruer eller lignende i det, kan du fylle det med reperasjonsskum. 120-140kr på en bensinstasjon. Det stopper "utsiving" av luft. For eg skjønner det sånn på deg at det taper seg over tid. En dag eller to?? det tar 4-5 dager,før det lekker ut,men har levert det til en dude som skulle sette propp i idag.skal kansje snart selge bilen,så da er det best å ha det i orden.men det såg ikke så værst ut med 16" 5 eikede heller,med stylinga på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå