jcvold Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 da jeg var på eu-kontroll i fjor fikk jeg besjed om å ta hjulstillinga på bilen.dette gjorde jeg,og på den tida hadde jeg 205/55/16 dekk/felger på. etter det bytta jeg til M3 felger med 215/45/17 på,og i dag bytta jeg tilbake til 16" for det ene framhjulet punkterte,og da merket jeg at M3 dekka var litt kantslitte på innsida.er det slik at når man tar hjulstillinga så "gjelder" den bare for de dekka du har på der og da,og vil forandre seg når du bytter "tøfler" ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Bilen skal ha samme hjulstillinger uavhengig av hjuloppsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2005 alright.. det er vel vanlig at en bimmer skrever litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 bmw skrever nok litt ja uansett eter en 4-hjulskontroll må "lide" for skjønnheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Min skrever også litt bak ,men dekkene slites helt jevnt så jeg tror det skal være sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 jeg satte på to gamle sommerdekk bak på min bil,hos rostrup dekk i bergen,da satte han de på "feil vei" slik at det som var slitt kom ut,og jeg kunne slite ned den andre sia oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå