Lars Erik Jensen Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Passer dette inn i orginal hull bag deksler osv, vil at det skal være helt usynlig. Ellers andre tips på komponent-sett som funker bra med orginal spiller og i-Sotec Amp 4 på 4x65w Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 16cm går ikke inn nei.. vil nok gå om du bøyer litt i karosseriet.. du kan også lage deg noen ringer som jeg har gjort.. men du må kutte litt om du skal ha dekslet oppå.. uansett.. ABSOLUTT verdt det.. en forsterker og en sub nå så blir det knall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Jensen Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Gidder ikke å bøye eller sage. Må finne en annen løsning. Ellers noen god løsninger til en 100% anonym sub Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 ka mener du med en anonym sub? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Jensen Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Det jeg mener med anonym sub er at jeg vill i ikke "råne opp bilen min med en stor basskasse bak i bilen. Det er dødsharry. Hvis jeg skal ha en sub så må den overhodet ikke synes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Reservehjulsbrønnen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Jensen Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Reservejulsbrønnen funker sikkert fint, men blir ikke lyden veldig innestenkt under der?? JA! Jeg trenger bilstereo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Eg veit ikkje så mye om det! men det er vel ingen grunn til at lyden skal bli innestengt vist det er gjort skikkelig, tåmi har sikkert greie på dette, har hørt på anlegg der suben har vert i reservehjuls brønnen og det har spilt veldig bra. Ang bilstereo ka er det du trenger da? Du kan gå inn på sida mi og se også. Men eg har ikkje JBL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Jensen Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Bra pris på dette: FOCAL 165V SLIM POLYGLASS V2 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 3190 Inkl frakt. Har ingen ting og gå på her beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå