Ettertenning Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Eg bruker adaware, er det fordel og bruke flere? er det poeng i og bruke det i hele tatt? tar virus programmet spyware? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Du kan med fordel bruke fler programmer, da har du større sjangs til å ta alt. Spybot Search and Destroy og CCleaner (CrapCleaner ) anbefales i tillegg till Ad-aware. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Etter jeg innstallerte Peer Guardian har jeg nesten ikke fått noe spy-wares i det hele tatt, absolutt å anbefale. Den eneste bakdelen er at det blokker noen sider :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 SpyDoctor er veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Ad-aware http://www.lavasoft.de/ Spybot S&D http://www.safer-networking.org/en/index.html SpywareBlaster http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html + Norton Internet Security 2005 bruker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 BPS Spyware Remover fjerner alt, og kjører i bakgrunnen. Ta kontakt med meg på PM, så sender jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Microsoft AntiSpyware, gratis sålenge du har lovlig Windows. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Microsoft AntiSpyware, gratis sålenge du har lovlig Windows. Virker det bra? Har aldri prøvd det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 ...kutt Windows og du er kvitt virus og spyware! MAC!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Jeg bruker også Spyware Doctor og er godt fornøyd med det.. Brukte Spyware Sweeper før, men når jeg innstallerte Doctoren så fant den litt over 300 ekstra spy/ad-ware. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Desloch, jeg er godt fornøyd med Microsoft sin AntiSpyware ja, men har Ad-Aware i tillegg. Microsoft sin utgave har noen funksjoner som kun betalingsutgaven Pro av Ad-Aware har - realtime scan/overvåkning av systemet. Uansett hva man bruker så mener jeg det er en fordel med minst to programmer, for det ene finner ting det andre ikke finner og vice versa. Ulempen med Microsoft sin utgave er at det er en beta som slutter å virke ved årsskiftet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Microsoft sin er meget bra. Ulempen er som du sier over at den slutter å virke ved gjevne mellomrom. Sist gang var vel 1 august tror jeg. Men tidligere har det jo kommet en oppdatering som gjør at den virker lenger. Kan også være fordel med flere programmer, men Microsoft sin tar veldig mye samt den beskytter real-time. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 hmm jeg bruker Norton 2006, den funker kjempe fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 beste måten å bli kvitt alle spyware er å hoppe å drite i windows exolorer! Bruk opera som nettleser istede. Da blir du kvitt problemet før du får det!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå