Ettertenning Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Synd og si det men eg er ikkje mye overasket. http://www.ba.no/nyheter/article1784168.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 I går ble 23-åringen som har fått avslag på sin asylsøknad, varetektsfengslet for fire uker i Bergen tingrett. Hvorfor fengsle han? Send han rett ut, han har fått avslag og det koster penger å ha han i fengsel. Men han fortjener jo egentlig fengsel da :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2005 kanskje det er derfor han gjorde det, fordi han viste at da får han vere her litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 hvorfor bruke penger på å sende han tilbake? en kule/drukning er mye billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 hvorfor bruke penger på å sende han tilbake? en kule/drukning er mye billigere Nja... For det første så kommer sannsynligvis FN til å innføre sanksjoner mot Norge pga menneskerettighetene. Norge kommer til å bli ansett som et veldig rasistisk land og sannsynligvis derfor bli neste mann/land som står på listen til de jævla terroristene som sprenger seg selv overalt for tiden. Så i lengden tror jeg faktisk det blir billigere å sende han hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 en kule/drukning er mye billigere Nå har vi ikke dødsstraff i Norge! Dessuten vil jeg på forhånd rekke en advarende pekefinger i været angående holdninger som evt. måtte komme fram i denne tråden. Det er nylig stengt to tråder der rase og etnisk bakgrunn har vært diskutert, fordi brukerne ikke har holdt seg på matta. Nå forsvarer jeg slett ikke det vedkommende det her linkes til har gjort, men hold dere på matta når det gjelder kommentarer da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 det er synd det ikke er døds straff i norge.. enkelte saker skulle hatt det.. samma om han er norsk eller utlenning når han er 23år og banker en 6åring.. men skal ikke nekte på atte jeg reagerte på: Slik gjør vi det i vårt hjemland når barna ikke oppfører seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Som sagt, jeg forsvarte ikke handlingene til vedkommende. Og uansett etnings bakgrunn så fortjener han selvsagt sin straff når han banker små unger. Når det er sagt, jeg fikk ved ETT tilfelle ris på baken omtrent i den alderen jeg også, men hadde nok sikkert gjort noe langt verre enn bare å ikke høre etter... Og jeg lærte nok av det! Imidlertid så fikk jeg ikke blåmerker av det, var nok bare litt rød på skinka resten av kvelden. Eller så er jeg enig med dere andre som har postet her, når han skal sendes ut av landet så synes jeg ikke han skal sone her først. Siden han har søkt om asyl her, så må en tro at han etter eget utsagn ikke har det noe bra i hjemlandet, og da bør det være hans straff, å bli sendt tilbake dit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexnss Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 han skal ikke i fengsel, enten ut av landet eller henrettelse på åpen gate sier jeg ass=) og børni du kjører som en jente;p fliser deg lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Sett ham på første fly. Enkelt og greit. Da får de ta seg av ham der nede..... Han har gjort det klart at han ikke er interressert i å følge Norges lover, og i tillegg kom han under falskt navn. Her er det bare èn ting å gjøre: Sette fyren på første fly til Libya. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Det som provoserer meg mest er det at han tror at han kan følle de regler og normer som han har i Libya, i Norge. Helt greit med innvandrere som følger Norske lover, samt skikk og regeler! Kriminelle bør uansett sendes ut, uansett om de er forfulgt i sitt eget land. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 og børni du kjører som en jente;p fliser deg lett heh, deg ja... tenkte meg det... Jeg fliser deg lett... Hvorfor har du NSS i nicket ditt? Mitt nick Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 send slike "folk" ut av landet! skal prøve og holde meg så det ikke kommer ut for mye her.. men så lenge de ikke klarer og følge norske regler og leve etter det norske samfunn kan de ha seg til h****** tilbake til der de komemr ifra.. slike ting provoserer og gir ikke noe mer positivt inntrykk av folket..for og si det mildt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Blir så forbanna når jeg hører om sånnt Hvis man begår et lovbrudd før man har fått oppholdstilatelse (Forsåvidt senere også) er det rett hjem! Lite trolig at de kommer til å endre seg da... Tror jeg kutter det her jeg... Kjenner jeg er frustrert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Det jeg skjønner minst er sånne damer som blir sammen med sånne fyrer..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå