Akams Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Ble stoppet i teknisk kontroll her om dagen , og fikk beskjed da om å skaffe TUV papir på senkesettet mitt. Fjærene er grønne og det står : Weitel bm004va/008... Har aldri hørt om disse fjærene før, det har heller ikke han som eide bilen før meg. Bilen er importert fra tyskland. Noen som kjenner til merket? isåfall hvor kan jeg skaffe TUV papir til det? Takker for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Sikker på at det ikke er Weitec du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Finner du ut hvilken produsent det er, og hvem som evt. forhandler det i Norge kan du skaffe papir derfra. Beregn å måtte betale noen 100-lapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akams Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Ja weitec stemmer bedre Vet dere om noen som forhandler dette i norge eller sverige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 blei stoppa igår har ikke tuv papirer på mine bilstein dempere eller h&r fjærer ringt rundt og får ikke tak i så jeg må kjøpe meg nytt der røyk penga fort gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 H&R sine tüv papir kan du vel laste ned fra hjemmesiden demmers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 holder på å bytte senkesett nå pga samme grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Ja weitec stemmer bedre Vet dere om noen som forhandler dette i norge eller sverige? Her kan du laste ned endel dokumenter på weitec senkesett: http://www.weitec.de/2003/download/dl_sportf.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Tror jeg betalte 250,- for papirene jeg fikk.. (Dette var til felger da, men en vanvittig stor bunke med paiprer var det ihvertfall) Jeg måtte betalte dette fordi jeg ikke hadde kjøpt felgene mine der. Så kan vel få det gratis vanligvis.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Sålenge en kjøper et produkt som trenger TÜV-papirer så skal disse følge med. På felgene jeg kjøpte til E30 touringen min fulgte det med en CD, så måtte jeg velge biltype og felgmodell selv, og skrive ut papirene. At man må betale noen kroner for at en forhandler gjør en jobb og leverer deg en vare (papirene) når du ikke har kjøpt delene som papirene tilhører hos samme forhandler er ikke urimelig i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå