justemann Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Hei, har nylig kjøpt meg en 735i 86 modell (E32). Da jeg la om til vinterdekk merket jeg en typisk "ubalanse i dekk vibrasjon". Fikk dekkene avbalansert idag, ifølge verkstedet var det ikkje mange loddene de måtte feste. Ristinga er der fremdeles, på bmwccn forum er det mye snakk om casterstag og foringer der. Men jeg synes timingen var litt merkelig. Har også merket slark i drivverk/mellomaksling. Vibrasjonen oppstår ikke før ca 80 km/t og oppover. Noen forslag? Noen som vet hvor en får tak i effektpotte til disse bilene? Takker på forhånd for svar.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Har du forsøkt å legge tilbake til sommerhjulene igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
justemann Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Har ikke kommet så langt ennå, men burde ikke verkstedet ha oppdaga eventuelt kast i felg el. lignende på en avbalansering? Merker også at ristinga kommer i lavere og lavere hastigheter, (virker som det er uavhengig av turtallet). Først merket jeg det i ca 90, nå kan jeg merke det i 70 også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Har ikke kommet så langt ennå, men burde ikke verkstedet ha oppdaga eventuelt kast i felg el. lignende på en avbalansering? Har balansert både to og tre ganger før jeg.. er ikke uvanlig å måtte gjøre det om igjen.. desverre.. sikkert flere her inne som har samme erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
justemann Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Ok, takker for hurtig svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå