Bakken44 Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Trenger el.motoren til caben på en E30 320 90mod! Hvis det er noen som har noe sånt liggende så har det vært supert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder20 Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 heisann jeg har komplett med alt. til e36. med stativer, motorer som nytt alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Trådstartar skal ha til E-30. Reknar med at ikkje motor fra E-36 passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken44 Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Tru itj motor fra E-36 passer! Men takk for tilbudet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken44 Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Noen andre som har el.motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Tru itj motor fra E-36 passer! Må ha med trådstarter som stian sier! Men takk for tilbudet! ...må ha med trådstarter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken44 Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Det må stian svare på! Det er noe vaier system der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Trådstartar skal ha til E-30. Reknar med at ikkje motor fra E-36 passer? ...trur Stian henviste til deg som "trådstarter" ..altså den som starta tråden/temaet. Var ikkje meininga å vere ekkel....berre ein artig missforståelse. Sorry, Bakken44 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken44 Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Oki, skjønner! He he! Er ikke noe særlig inne på dette ennå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Oki, skjønner! He he! Er ikke noe særlig inne på dette ennå! 2. dagen din! Då får eg seie velkommen eg då! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken44 Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Her er bilder på motoren som jeg trenger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken44 Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Den ene motoren åpner og stenger luka til caben den tror jeg er i orden! Men den som drar caben tilbake fungerer ikke, hvis du ser nøye på det første bildet så ser du att en del av mekanismen er i stykker! Så jeg trenger en ny! Noen som kan hjelpe?? Tenkte på å sveise men det er jo støpegods! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå