lexe Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 fikk den idag men står noen lamme vinterfelger på nå sommeren blir det 18" her en noen bilder jeg fikk knipset isted Moderatoredit: Tips: Istedet for å poste et nytt innlegg med det ene bildet som ikke virket så trykker du -knappen og redigerer innlegget ditt. Gjorde det for deg denne gangen, samt fjernet det nye innlegget med bildet som ikke virket opprinnelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Fet skreppecruiser dette! Hvordan er den på vinterføre da? Syntes du hadde ganske så akseptable vintersko til den da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Ja, flott sommer bil dette her ja. Får nå håpe kjøreegenskapene på den er bedre enn på min ihvertfall (det er det garantert)...Begynner å bli litt frost aktig i stavanger for tiden, snart på tide parkere bimmeren for vinteren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Så høsten har fått sitt inntog i oljehovedstaden? På tide med vinterdekk allerede nå? Småkjipt å tenke på at sommeren er over for i år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2005 hehe jeg skal bruke den i vinter å jeg hehe.... ligge brett uten vett .. joa.. greie nok til vinterdekk.. fremtidig planer blir senking og nye felger.. kanskje front..litt usikker på det. kjøpte just annlegg for 18K.. blir fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 noen som har noen idee åssen jeg kan gjøre med annlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 ...flott fiskeredskap...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Det var en fin bil! Har sansen for alle biler "uten" tak! Synes også de felgene var helt greie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 nja.. kim s... må ha større.. funker til vinterfelger.. men må nok ha større Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå