Magnus Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Senkesettet jeg har på bilen nå er et tysk coilovers, så jeg har ikke peiling på hvor mye dette senker. Tuv papirene mine er på tysk . Dette er heller ikke gokjent pga det er til sedan. Syns bilen min blir litt for lav, så vurderer nytt senkesett. Hadde vert fint om jeg hadde fått sett bilder av forskjellige e36 cupe her på forumet med forskjellig senking. 50/30, 40/40, 60/40 og lignende. Har forøvrig 18" med 35 profil. Hvor får jeg kjøpt 50/30 egentlig? Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Senkesettet jeg har på bilen nå er et tysk coilovers, Syns bilen min blir litt for lav, så vurderer nytt senkesett. Det er jo bare å skru det litt opp da!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Hadde det vert så enkelt så hadde jeg gjort det for lenge siden. Men skruene som låser klemma til jengene i demperen sitter bom fast. Er ikke mulig å stille den opp. Er bare justerbart fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Er samme fjærer til sedan og copue! Understell er klin likt på de modellene. Og da mener jeg alt under karosseriet som forstilling, bakstilling osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Ja kan hende det Men får det ikke gokjent av en eller annen grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Ta deg en tur ti Kristiansund med tuv papirene så er det nok godkjent! Angående at de sitter bom fast så prøv å spray på alt av rustløsingsmiddel og la det stå og virke ei ri.... mye som løser seg... eventuelt prøv med varme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå