jcvold Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 jeg var på en jakttur i kveld,me d min fars gamle bruksbil,en 86 nissan praire.i all min opprømthet glemte jeg å slå av lysa,så når jeg kom nedigjen og vridde om nøkkelen,skjedde det ingenting.jeg prøvde å starte den på gir i revers,men funka ikke.da så jeg at det kom en bil oppigjennom,og siden jeg sto parkert midt i veibana,stilte jeg meg opp for a vinke han inn,for å spørre etter startkabler,men når han nermet seg,girte han bare net å gasset forbi!! deretter kom en bo-bil motsattvei.jeg åpna panseret og vifta med lommelykta for å ilustrere at jeg trengte hjelp,men han kjørte sakte forbi.til slutt måtte jeg ringe etter hjelp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 heheheh beste jeg har hørt på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Camoklær, camo i trynet, blod og gørr, og hagla på skuldra? Hadde nok girt ned og gasset på jeg også! Neida, det var litt dårlig "service" av dine medtrafikanter dette ja! Man er faktisk pliktig til å stoppe og hjelpe om det er en ulykke. Nå var jo dette et teknisk problem, men det var kanskje ikke så lett å vurdere for de som kom kjørende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Hadde du kjørt Bmw`en ville de stått i kø for å hjelpe deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiffy Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Ja sånn kan det gå, har vært borti noe lignende selv. Ble stående på fjellet på Tydal i minus 20 grader uten at jeg fikk start på bila etter en liten pause. Fikk til slutt starthjelp, men det hjalp ikke så mye når bilen stoppet igjen ett par minutter etterpå. Børsten på dynamoen var gåen, men heldigvis hadde jeg dekning på mobil akkurat der jeg stoppet, måtte vente i ca halvannen time på falken, det var kaldt det! Etter det har jeg alltid varme klær i bilen om vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 I påsken i år kjørte jeg nordover bodø - myre alt hadde godt fint helt til jeg hadde passert innhavet... kommer i en sving snurret bilen og havnet litt utti grøfta på motsatt kjørretning... hadde pansret oppe mens jeg kobla fra noe grøft lys som var ødelagt... 4 biler passerte mens jeg sto der, ingen stoppa eller ingenting. Heldigvis kunne jeg kjøre lett fra det med kun en knust frontfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Folk er virkelig uhjelpsomme, punkterte dekket midt i byen idag, hadde reservehjul,jekk men ikke noe for å åpne boltene med, spurte alle rundt omkring. Ingen hjalp, hadde ikke penger på kortet heller, ga faen og kjørte bort til butikken til kompisen min, fikk ordna alt sammen der, når noen andre trenger hjelp, hjelper jeg dem med engang. BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hadde du kjørt Bmw`en ville de stått i kø for å hjelpe deg! jepp,får ta den nestegang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 ///M, generelt kan man vel si at i by er folk mindre hjelpsomme på landsbygda. Her i landet er det nok da verst i Oslo. For ditt vedkommende så kan hudfargen også slå negativt ut ang. hjelpsomhet. Det burde selvsagt ikke være slik, men det er dessverre en realitet. PS! Jeg ber dere, vær så snill å ikke dra en lang debatt omkring rasisme nå igjen! Jeg konstaterer bare et faktum - nordmenns iboende og ofte ubegrunnede fremmedfrykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå