Pesos Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Kom over denne: BMW ETK/EPC Parts Software 2005 Kan jo være kjekt å ha, ligger på piratbay.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 hva er det for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Tøft! , *Laste ned* men, jeg fant også "BMW TIS Service Software 2005" hva er dette for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Er ikke helt sikker. Men regner med det er deleoversikt til det meste av BMW. Samlet så er det på nesten 1gb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Fant ikke en dritt på www.piratbay.org jeg, men det var sikkert noe jeg ikke skjønte... Imidlertid så ligger 04/2005 også på http://crass.on.ru/bmw/etk/ETK_04.2005.rar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2005 BMW TIS Service Software 2005 = Samme greia men på tysk Erik E46 Einum: Må søke etter BMW på piratbay, xbasert nedlasting http://thex.org/search.php?q=Bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 BMW TIS Service Software 2005 = Samme greia men på tysk ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2005 BMW TIS Service Software 2005 = Samme greia men på tysk ok Så ikke at det stod service software der, svarte litt på måfå. Har oversvømmelse av et eller anna i kjøleskapet(!) Service software? hmmmm..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 BMW TIS Service Software 2005 = Samme greia men på tysk ok Så ikke at det stod service software der, svarte litt på måfå. Har oversvømmelse av et eller anna i kjøleskapet(!) Service software? hmmmm..... hehe, ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 TIS er ikke det samme som ETK/EPC. ETK = Elektronische Teile Katalog EPC = Electronic Parts Catalouge Altså er ETK og EPC det samme, programmet er flerspråklig. TIS = Technisches Information Systeme e.l., en verkstedmanual. Denne er språkspesifikk. På www.piratbay.org så fant jeg kun "Search the web", og fant ikke noe treff på ETK hverken da jeg søkte på BMW eller ETK. Har uansett ikke x-program installert så.... Men linken jeg postet er jo direkte nedlasting av en RAR-fil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 ETK = delekatalog = www.realoem.com TIS = reperasjonsprogram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2005 BMW TIS Service Software 2005 Denne ligger oxo på piratbay! Regner med at dette er reprasjonsprogrammet:) Håper det er på engelsk eller noe, kjedelig å lære seg tysk over natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Kom over denne:BMW ETK/EPC Parts Software 2005 Kan jo være kjekt å ha, ligger på piratbay.org rettelse: http://thex.org/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Tøft! , *Laste ned*men, jeg fant også "BMW TIS Service Software 2005" hva er dette for noe? det programmet har jeg brukt og er faktisk ganske kjekt å ha, 100% fakta om alle bmw modellene frem til 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Kan jo være kjekt å ha, ligger på piratbay.org rettelse: http://thex.org/ Ja, se her ja! Det ble noe helt annet! Da finner jeg disse programmene jeg også. Men fortsatt så har jeg ikke x-klient da, men er jo kjekt å vite av en adresse til senere bruk hvis det skulle bli aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå