Gå til innhold

8 tommere fremme?

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle sette inn ett par 8" tomms sub`er i bilen nesten nede ved dørken på hver side inni bilen fremme..

Noen som har erfaringer om dette?

Tror dere det vil bli bra lyd eller vil to stk sub`er så langt fremme ødelegge resten av lyden jeg skal sette inn i bilen????

Tenkte å sette inn dette:

To stk. 6*9 tommere i hattehylla 4-veis som jeg har liggende samt to stk, litt mindre men runde høytalere på 10cm diameter ca i hattehylla, + 2 stk 12" subber inni/bak seteryggen bake og 4 tweetere helt øverst i fremdørene..

Og selvfølgelig de to 8 tommerne jeg skal ha fremme i E23`en min..

Vil dette bli bra? Noen forslag til andre løsninger?? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar..

Får se hva det blir til! :) Dette var mest ett spørsmål for å få lagd mest mulig av alle planene ferdige innen til bilen skal monteres, da det er enklere å strekke kabler/ sage hull til høytalere når bilen er ribbet total for interiør (seter, dashbord, gulvtrekk lydisolering osv.)

Bilen er under restaurering nå for øyeblikket! :P

Håper på en rå bil med ett like rått anlegg, men selvfølgelig vil alt bli mye bedre enn jeg har skrevet ovenfor..

Og de høytalerne i hattehylla vil jeg bli å ha uansett, muligens noen andre, men har allerede hull der etter tidligere høytalere, så er nesten dømt til å sette nye der! :cry:

Men selvfølgelig kan jeg jo bare sveise igjen de hullene når jeg først har ute alt interiøret og rutene i bilen, men vil helst ha de høytalerne der da... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...