///MoePower Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Tenkte jeg skulle sette inn ett par 8" tomms sub`er i bilen nesten nede ved dørken på hver side inni bilen fremme.. Noen som har erfaringer om dette? Tror dere det vil bli bra lyd eller vil to stk sub`er så langt fremme ødelegge resten av lyden jeg skal sette inn i bilen???? Tenkte å sette inn dette: To stk. 6*9 tommere i hattehylla 4-veis som jeg har liggende samt to stk, litt mindre men runde høytalere på 10cm diameter ca i hattehylla, + 2 stk 12" subber inni/bak seteryggen bake og 4 tweetere helt øverst i fremdørene.. Og selvfølgelig de to 8 tommerne jeg skal ha fremme i E23`en min.. Vil dette bli bra? Noen forslag til andre løsninger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Eg ville kjøpt et treveis komponent system 6,5" og droppet høytalerene på hattehylla foreksempel focal FOCAL 165K3P K2 POWER NOK 8790.00 2x165mm treveis komponentsystem 200/400W høyttaler PAR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Takker for svar.. Får se hva det blir til! Dette var mest ett spørsmål for å få lagd mest mulig av alle planene ferdige innen til bilen skal monteres, da det er enklere å strekke kabler/ sage hull til høytalere når bilen er ribbet total for interiør (seter, dashbord, gulvtrekk lydisolering osv.) Bilen er under restaurering nå for øyeblikket! Håper på en rå bil med ett like rått anlegg, men selvfølgelig vil alt bli mye bedre enn jeg har skrevet ovenfor.. Og de høytalerne i hattehylla vil jeg bli å ha uansett, muligens noen andre, men har allerede hull der etter tidligere høytalere, så er nesten dømt til å sette nye der! Men selvfølgelig kan jeg jo bare sveise igjen de hullene når jeg først har ute alt interiøret og rutene i bilen, men vil helst ha de høytalerne der da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Du kan ha høtaler griller der uten høytalere. da fungerer disse som bassrefleks for suben i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 God idè! Har jo att par ganske fine 6*8" 4 veis fra før jeg bare tar grillen ifra og for øyeblikket er det faktisk ett par høytalergriller over to av de 4 hullene som er i hattehylla nå, så jeg har nok vært inne på tanken før allerede .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå